جلسه مجمع روحانیون مبارز با رئیس دولت اصلاحات برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری

مجمع روحانیون مبارز در ادامه جلسات نوبه ای خود دیروز (۵ آبان)جلسه مجازی اسکایپی به ریاست رئیس دولت اصلاحات برگزار کرد.

جلسه مجمع روحانیون با سید محمد خاتمی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد که مجمع روحانیون مبارز در ادامه جلسات نوبه‌ای خود دیروز (۵ آبان) جلسه مجازی اسکایپی به ریاست رئیس دولت اصلاحات برگزار کرده است.

بنابر گزارش روابط عمومی این مجمع، در این جلسه پس از ارائه اخبار سیاسی و فرهنگی، مشکلات حاد اقتصادی و معیشتی مردم و عوامل دور و نزدیک آن مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت سپس گزارشی از آخرین نظر سنجی از میزان تاب آوری اجتماعی که گزارش مهمی بود به جلسه ارایه شد. دستور اصلی جلسه موضوع انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بود و اولین نکته مهمی که مورد توجه قرار گرفت. حراست از اصل اساسی انتخابات و نقش مردم به عنوان نماد جمهوریت نظام و از بین بردن موانع انتخابات واقعی و آزاد بود.

به گفته روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز، مجمع کمیته‌ای از اعضای خود را مامور کرد که شرایط انتخاباتی مردمی و آزاد را بررسی کنند و برنامه‌ای برای ورود مؤثر مجمع در بحث انتخابات و شرایط لازم برای مشارکت فعال تهیه و در جلسه آتی مجمع ارائه نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
تا حالا کجا بودن؟ فقط موقع انتخابات میان یه نفرو معرفی میکنن بعد میرن دنبال کارخود شون؟
آخرین اخبار