در بسته حوادث چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ بخوانید؛

انهدام باند سارقان در اهواز/ عاملان تیراندازی به پلیس ایذه دستگیر شدند

حوادث امروز چهارشنبه ۷ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۷ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

باند سارقان در اهواز متلاشی شد

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت مغازه و اماکن به وسیله سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید نوک مدادی در سطح اهواز، موضوع در دستور کار مأموران پایگاه شرق این پلیس قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی، اعضای باند ۴ نفره سارقان مغازه واماکن را شناسایی و طی عملیاتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از محل اختفای سارقان یک دستگاه خودروی مورد استفاده در سرقت ها، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و همچنین اموال مسروقه‌ای شامل؛ ۸ دستگاه دریل برقی، یک دستگاه سنگ جت، یک دستگاه برش فارسی بر، ۲ دستگاه اره برقی نجاری، یک دستگاه کمپرسوربادی هوا، پایه دریل گردبر و ابزارآلات برقی و شارژی کشف شد.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده، متهمان تاکنون به ۲۱ فقره سرقت مغازه و اماکن اعتراف کرده اند، اظهار داشت: مراحل سرقت از سوی سارقان بازسازی و مالباختگان شناسایی و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی به پلیس در ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی منجر به جرح و خسارت و همچنین تیراندازی به سمت پلیس از سوی ۲ نفر اراذل و اوباش در این شهرستان، دستگیری عاملان آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت و بعدازظهر امروز ماموران انتظامی با شناسایی محل اختفای ۲ برادر اراذل و اوباش به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه کردند، افزود: پلیس در اقدام متقابل و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، یکی از آن‌ها را مجروح و خلع سلاح کرد و هردو متهم دستگیر شدند و یک قبضه سلاح شورشی وینچستر کشف و ضبط شد.

سرهنگ حجت سفیدپوست خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی هشدار داد: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل؛ عربده کشی، قدرت نمایی‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برای پلیس پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

دستگیری سارق زورگیر در ماهشهر

سرهنگ پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت زورگیری موبایل در شهرستان ماهشهر، موضوع بصورت ویژه دردستور کار پلیس قرار گرفت و امروز ماموران کلانتری ۱۵، با اقدامات اطلاعاتی، سارق را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند و در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت بعنف موبایل و ۴ فقره موبایل قاپی معترف شد.

او با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از محل اختفای متهم و بازسازی صحنه‌های سرقت با حضور مالباختگان و متهم اظهار کرد: فرد مذکور پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.