به زودی؛

راه اندازی کارگاه تولید محصولات بتنی در اسدآباد

معاون عمرانی فرماندار اسدآباد گفت: به زودی کارگاه تولید محصولات بتنی از مواد باطله کنسانتره در اسدآباد راه اندازی می شود.

خانم امیدی, معاون عمرانی فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,در نشست با مدیریت مجموعه کارخانه کنسانتره و شهرداری و راهداری و بنیاد مسکن، گفت: کارخانه تولید کنسانتره از سال ۹۱ فعالیت خودش را در شهرستان با تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن آغاز کرده است.

او افزود: سالانه به طور میانگین ۱۰۰ هزار تن مواد باطله تولید می شود که با کمک فرماندار و اعلام آمادگی مدیریت کارخانه در نظر داریم از این باطله‌ها به منظور توسعه عمرانی شهرستان برای تولید جدول و محصولات بتنی استفاده شود.

او گفت: البته راه اندازی کارگاه تولید محصولات بتنی از مواد باطله منوط به انجام آزمایشات است که در این صورت بزرگترین کارگاه تولید محصولات بتنی از باطله در منطقه چهاردولی راه اندازی می‌شود.

معاون عمرانی فرماندار اسدآباد هزینه‌های تمام شده محصولات بتنی از باطله را بسیار پایین‌تر دانست و گفت: سازمان هایی  مثل شهرداری، راهداری و بنیاد مسکن و حتی جهاد کشاورزی برای بهسازی راه‌های بین مزارع می‌توانند ازباطله‌های فراوری شده استفاده کنند.

امیدی اظهار داشت: مجموعه کارخانه صبانور برنامه مدیریت پسماند خودش را ارائه و بعد از تایید دستگاه‌های نظارتی مثل محیط زیست کارگاه تولید محصولات بتنی آغاز بکار می‌کند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.