نام گذاری ۱۰ بلوار به نام شهدای کارگری در شهرک صنعتی همدان

مسوول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان از نام گذاری ۱۰ بلوار به نام شهدای کارگر در شهرک صنعتی این شهر خبر داد.

نامگذاری ۱۰ بلوار به نام شهدای کارگری در شهرک صنعتی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابوالفضل برات زاده، مسوول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان گفت: ۲۵ مهر تا یک آبان به عنوان هفته نکوداشت نقش آفرینی جامعه کارگران و کارفرمایان کشور در هشت سال دفاع مقدس نامگذاری شده است.

او افزود:سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان به همین منظور برنامه‌هایی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نشان دادن نقش کارگران و کارفرمایان در هشت سال دفاع مقدس برنامه ریزی کرده است.

مسوول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اشاره به مهمترین برنامه‌های این هفته گفت: تهیه مستندی از رزمندگان  جامعه کارگری در دفاع مقدس،  چهار شنبه هفته آینده از صدا و سیمای مرکز همدان پخش خواهد شد.

برات زاده اضافه کرد: به همین مناسبت ۱۰ بلوار و خیابان در شهرک‌های صنعتی به نام شهدای کارگری نامگذاری خواهند شد.

او با اشاره به اینکه ۲ کتاب ارزشمند از شهید ستار ابراهیمی و شهید مصیب مجیدی معرفی شده که از سوی مدیران کارخانه‌ها به کارگران اهدا خواهد شد، اضافه کرد: مسابقه فرهنگی در فضای مجازی، برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات استان برای کمک به رونق تولید و  انتشار ۱۰۰ مورد عکس نوشته از وصیت نامه شهدا و خاطرات آنها به همراه زندگی نامه شهدای کارگر در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

مسوول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اشاره به اجرای  طرح شهید کریمی که باهدف رفع موانع تولید در استان برگزار می‌شود عنوان کرد: با اجرای این طرح نیز توانستیم  واحد 18تولیدی از 46 واحدی تولیدی راکد استان را به چرخه تولید بازگردانیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار