ووشوی اصفهان بر سکوی قهرمانی

رئیس هیات ووشو استان اصفهان گفت: امسال توانستیم ۶۸ مدال مسابقات آسیایی را برای ورزش وشو کشور به ارمغان بیاوریم.

سید محسن رناسی رئیس هیات ورزش ووشو استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت: امسال با تلاش بی وفقه ملی پوشان و کادر ورزشی هیات ووشو استان اصفهان توانستیم ۶۸ مدال مسابقات آسیایی را برای ورزش ووشو کشور به ارمغان بیاوریم.

او افزود: هیات ورزش ووشو استان اصفهان هم با محاسبات فعالیت‌ها، تلاش ورزشکاران و نظم مدیریتی کادر فنی  برای ششمین سال متوالی در جایگاه نخست برترین هیات ورزش ووشو کشور است.

رئیس هیات ورزش ووشو استان اصفهان تاکید کرد:امسال بر خلاف سال‌های گذشته با آنالیز کردن نفرات با استعداد در ورزش ووشو استان اصفهان توانستیم تعداد ملی پوشان این ورزش را با رشد ۲۰ درصدی از ۲۸ نفر به ۳۵ نفر افزایش دهیم.

رناسی گفت: تیم بانوان ورزش ووشو استان اصفهان توانستند امسال در مسابقات کشوری مقام نخست و تیم اقایان در لیگ دسته دو توانستند مقام دوم این مسابقات را به دست اورند.

او ادامه داد: در رابطه با روز جهانی ووشو با مشارکت شهرداری شهر اصفهان و اداره توسعه فرهنگ شهروندی توانستیم  برنامه‌های فرهنگی از جمله طرح میثاق با شهدا و برگزاری مسابقات انلاین را در سطح ناحیه برگزار کنیم.

رئیس هیات ورزش ووشو استان اصفهان اضافه کرد: از مهم‌ترین چالش‌های به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا در ورزش ووشو استان تعطیلی مجموعه‌های ورزشی و در نهایت کاهش ضعف بدنی ملی پوشان و ورزشکاران این حوزه است که در تلاش هستیم تا با ارتباط بین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان مکانی را که از نظر بهداشتی در وضع مطلوبی قرار دارد برای ورزشکاران محیا سازیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۱:۰۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
افرین عالی بود این خبر جناب صادقی خبرنگار