سرمربی تیم تکواندوی کن: تنها به یک شرط در لیگ شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم تکواندوی کن درباره برگزاری مسابقات لیگ و حواشی آن توضیحاتی را بیان کرد.

محمدرضا زوار سرمربی تیم تکواندوی کن در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره موافق یا مخالف بودنش با برگزاری مسابقات لیگ اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا لطمه زیادی به دستگاه های مختلف زده است. ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست و در بخش "کیوروگی تکواندو" که رشته پر برخوردی محسوب می‌شود هم ما دچار محدودیت‌هایی شده ایم. طبیعی است برای برگزاری مسابقات لیگ کیوروگی در این شرایط خاص، نیاز به تامین زیر ساخت‌های لازم و فراهم کردن شرایط مسابقه، در محیطی کاملا ایمن و بهداشتی باشد که این امر مستلزم پیش بینی بودجه مناسب از سوی باشگاه‌ها جهت قرنطینه تیم‌ها و تامین هزینه‌ها است.

او ادامه داد: از آنجا که تاکنون هزینه های مربوط به قرنطینه تیم‌ها برای حضور در لیگ توسط سازمان لیگ تکواندو مشخص نشده، باشگاه‌ها قادر به بستن بودجه لازم برای شرکت در مسابقات نیستند. انتظار داریم در اسرع وقت نسبت به اعلام هزینه‌های مربوطه و چگونگی اسکان تیم‌ها و نحوه برگزاری مسابقات، اطلاع رسانی شفاف توسط مسئولان فدراسیون انجام شود تا باشگاه‌ها، ورزشکاران و خانواده‌ها دغدغه کمتری داشته باشند.

تنها به یک شرط در مسابقات لیگ تکواندو شرکت می‌کنیم

او درباره موضع باشگاه لوازم خانگی کن برای برگزاری لیگ، اظهار کرد: تیم ما به حفظ جان و ایمنی مربیان، ورزشکاران، داوران و عوامل برگزاری پایبند هستیم. در این شرایط خطرناک و کمبود امکانات، برگزاری لیگ را به صلاح نمی‌داند. در صورت تثبیت شرایط و رفع نگرانی از سوی ستاد مقابله با کرونا، با تمرینات منسجم آماده حضور در لیگ خواهیم بود.

دیدگاه خود را درباره بند‌های آیین نامه به فدراسیون ارائه داده ایم

زوار درباره اعتراض باشگاه کن به بند‌های جدید آیین نامه مسابقات لیگ تکواندو، اظهار کرد: متاسفانه مواردی در آیین نامه مسابقات لیگ وجود دارد که ديدگاه خود به همراه دیگر باشگاه‌ها را به دبیر فدراسیون تکواندو اعلام کرده ايم و منتظر اعلام نتيجه هستيم. با این حال باشگاه  کن همواره به عنوان یک باشگاه سازنده، حامی کادر فنی و ورزشکاران خود است و از ابتدای شروع تمرینات  در اردیبهشت ماه جاری اطمینان را به تمامی مربیان و ورزشکاران خود داده است که تحت هر شرایطی در صورت برگزاری یا برگزار نشدن لیگ، از تمامی نفرات خود حمایت مالی کند و نحوه برگزاری بر مبلغ قرارداد و کسری احتمالی آن تاثیری ندارد.

در برگزاری اردو تابع تصمیمات فدراسیون تکواندو هستیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره برگزاری اردوی تیم ملی طی هفته‌های آینده عنوان کرد:  در خصوص تشکیل اردوی تیم ملی نوجوانان نیز کاملا تابع برنامه‌های فدراسیون و سازمان تیم‌های ملی هستیم و در اولین فرصت پس از مشخص شدن تاریخ مسابقات در سال ۲۰۲۱ و کاهش خطرات ناشی از ویروس کرونا اقدام به برگزاری مسابقات انتخابی و تشکیل اردو خواهیم کرد.

او در انتها گفت:  به نمایندگی از طرف کلیه همکاران خود و ورزشکاران باشگاه کن از این باشگاه و تمام کسانی که در این شرایط دشوار همچنان حامی تکواندو هستند تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم سالیان سال شاهد تداوم حضور قدرتمند این باشگاه در تکواندو باشیم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار