متخلفان صنفی در خاش ۲۴ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت:۱۹۱ واحد صنفی متخلف این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون ۲۴ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهدی اسماعیلی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: در این مدت ۲ هزار و ۶۰۴ مورد بازرسی از حدود سه هزار واحد صنفی خاش و تفتان انجام و برای ۱۹۱ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل و متخلفان برای رسیدگی به تعزیرات معرفی شدند.

او بیان کرد: ۹۰ گشت مشترک نیز در این مدت با همکاری ادارات و نهاد‌های مختلف در شهرستان خاش برگزار شده است.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: در راستای جلوگیری از هرگونه احتکار کالا، گرانفروشی و تخلفات صنفی از یک ماه قبل برنامه ریزی شده که گشت‌های مشترکی با نیرو‌های بسیجی و سپاه شهرستان خاش برگزار شود.

او اظهارداشت: با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده ناشی از شرایط دشوار اقتصادی و تحریم، بازرسان این اداره به صورت صبح و عصر کار کنترل و پایش بازار را انجام می‌دهند.

اسماعیلی بیان کرد: با توجه به اینکه سه بازرس اداره صنعت و معدن و تجارت خاش به تنهایی نمی‌توانند بر عملکرد حدود سه هزار واحد صنفی خاش و تفتان را انجام دهند بنابراین از شهروندان انتظار داریم موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴ واحد بازرسی اداره صمت و شماره تلفن ۳۳۷۲۳۸۴۰ گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان برای متخلفان پرونده تشکیل و به تخلفات رسیدگی شود.

اوافزود:کار توزیع روغن خوراکی در برخی فروشگاه‌های خاش با قیمت ارزان آغاز شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار