امیر ناظمی مطرح کرد:

سامانه برداشت مستقیم از حساب بانکی حلقه مفقوده اقتصاد دیجیتال بود

معاون وزیر ارتباطات توئیتی را درباره مفقود ماندن سامانه برداشت مستقیم از حساب بانکی در اقتصاد دیجیتال منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برداشت مستقیم (Direct debit) سرویسی برای صاحبان حساب بانکی است که به آن‌ها کمک می‌کند بتوانند مشخص کنند چه مبلغی و در چه زمانی به‌صورت دوره‌ای از حساب بانکی‌شان کسر و به حساب مدنظر واریز شود.

به عنوان مثال پرداخت پول اینترنت که در ابتدای هر ماه انجام می‌دهیم یا پرداخت اجاره‌خانه که زمان مشخصی دارد، در این مدل قرار می‌گیرد و چندی پیش درگاه پرداخت وندار در صفحه توئیتر خود از آمادگی این سامانه جهت پیاده‌سازی آسان برای برداشت خودکار حق اشتراک از حساب چندین و چند بانک و کیف پول الکترونیکی خبر داد که در ادامه متن این توئیت را مشاهده می‌کنید:

"وندار باور دارد امروز زمان مناسبی برای فراگیر شدن این ابزار مالی کارآمد در کشور است و این آمادگی را دارد که ابزاری استاندارد با پیاده‌سازی آسان برای برداشت خودکار حق اشتراک از حساب چندین و چند بانک و کیف پول الکترونیکی را به کسب‌وکار‌های ایرانی ارائه دهد. "

همچنین با توجه به ضرورت سرویس برداشت مستقیم از حساب بانکی، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز در پاسخ به توئیت درگاه پرداخت وندار در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت:

"برداشت مستقیم (Direct Debit) یکی از نقاط مفقود در اقتصاد دیجیتال کشور بود که در دو سال گذشته ابتدا فرآیند تصویب و سپس پیاده‌سازی آن پیش رفت. خوشحالم که امروز یک استارت‌آپ کسب‌وکار خود را پیاده‌سازی آن قرار داده است. از وندار که این کسب‌وکار رگ‌تک را پیش برد، ممنونم. "

مفقود ماندن سامانه برداشت مستقیم از حساب بانکی در اقتصاد دیجیتال


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار