هشدار سفارت آمریکا در ریاض در خصوص حملات موشکی و پهپادی

سفارت آمریکا در عربستان به شهروندان خود در خصوص وقوع حملات موشکی و پهپادی هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، همزمان با افزایش حملات انصارالله در روز‌های اخیر، سفارت آمریکا به شهروندان خود در ریاض در خصوص وقوع حملات موشکی و یا پهپادی هشدار داد.

امروز ۲۸ اکتبر به سوی ریاض شلیک شوند، رصد کرده است. سفارت آمریکا در ریاض از شهروندان آمریکایی خواست تا در حالت آماده باش به سر ببرند و احتیاط‌های لازم را بکار گیرند.

سفارت آمریکا اعلام کرد: اقدامات ضروری که باید بلافاصله بکار گرفت، جستجوی یک پناهگاه در صورت شنیدن صدای انفجار قوی و یا آژیر‌های هشدار است. اما اگر شما در خانه یا یک ساختمان هستید، به پایین‌ترین سطحی که دیوار‌های خارجی و نیز پنجره‌های کمتری نیز دارد بروید. همه در‌ها را ببندید و نزدیک دیواری داخلی و به دور از هرگونه پنجره بنشینید.

او در ادامه افزود:، اما در صورتی به دنبال جسمی محکم برای پناه گرفتن در زیر آن باشید و در صورتی که این کار ممکن نیست، به روی زمین دراز بکشید و سر خود را با دستانتان بپوشانید.

طبق اعلام سفارت آمریکا در عربستان، حتی در صورتی که یک موشک و یا پهپادی رهگیری شده باشد، سقوط لاشه آن خطری جدی محسوب می‌شود؛ از این رو از لاشه آن دوری کنید و حواستان به رویداد‌های خبری اصلی باشد تا دستورات رسمی را از آن‌ها دریافت کنید.

گفتنی است در چند روز گذشته نیرو‌های انصارالله یمن چندین عملیات را علیه اهدافی در خاک عربستان سعودی به انجام رسانده بودند. روز گذشته سخنگوی نظامی انصارالله گزارش داد نیرو‌های یمنی هدف مهمی را در فرودگاه عربستان مورد حمله قرار داده اند.

یحیی سریع اعلام کرد نیروی هوایی عملیات حمله به یک هدف مهم در فرودگاه بین المللی اب‌ها را به انجام رسانده است. این حمله توسط یک پهپاد بمب افکن  انجام شد و به دقت به هدف برخورد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار