پردیس بین الملل دانشگاه آزاد ارس دانشجو می‌پذیرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت:برای نخستین بار پردیس بین الملل ارس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در ۲ مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عزیز جوانپوررییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت : امسال پس از تاسیس واحد بین الملل ارس برای نخستین بار در بیش از ۶۰ رشته دکتری و بیش از ۸۰ رشته کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌شود.

او افزود:به تناسب شرکت کنندگان و برگزاری آزمون اختصاصی ظرفیت پذیرش در رشته دکتری و رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ مشخص می‌شود.

او همچنین با اشاره به برگزاری آزمون اختصاصی در گروه‌های تکمیلی این واحد دانشگاهی گفت:پیرو مصوبه جلسه ۱۵ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی در گروه‌های تحصیلات تکمیلی به منظور پذیرش دانشجو در واحد‌های مستقر در منطقه آزاد ارس اقدام به ثبت نام از داوطلبان متقاضی تحصیل در واحد‌های فوق در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می‌کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس azmoon.org آغاز شده و تا پایان روز جمعه شانزدهم آبان ادامه خواهد داشت.

جوانپورگفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و تهیه کارت اعتباری یک میلیون و ۶۰ هزار ریالی نسبت به ثبت‌نام در مجموعه امتحانی مورد نظر خود اقدام کنند البته جدول رشته، محل‌های دایر در واحد بین‌المللی ارس در سامانه ثبت‌نام قابل مشاهده و دریافت می‌باشد.

او اضافه کرد: هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی مورد نظر می‌تواند حداکثر تا ۳۰ کد رشته/محل را انتخاب و در فرم ثبت‌نام درج کند، آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون (مصاحبه مجازی) در هفته آخر آبان ماه اطلاع‌رسانی می‌شود.

او گفت: شهریه واحد بین‌المللی ارس مشابه سایر واحد‌ها و پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی و براساس شهریه مصوب سالانه این واحد‌ها تا ۲ برابر شهریه دوره‌های عادی می‌باشد و هرگونه درخواست انتقال و میهمانی واحد بین‌الملل ارس به سایر واحد‌های دانشگاهی اعم از عادی یا بین‌الملل ممنوع خواهد بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: نتیجه نهایی مبنی بر پذیرش یا عدم پذیرش شرکت کنندگان در آزمون تخصصی دکتری و کارشناسی ارشد در نیمه اول آذر ماه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم لطفا رسیدگی فوری نمایید همچنین در شرایط کرونا تلفن را پاسخ نمیدهند و باید به صورت حضوری مراجعه کنیم