در پی انتشار گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛

شورای رقابت باید جوابگوی قیمت‌گذاری خودرو باشد

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروسازان برای ارسال دعوتنامه منتظر قیمت نهایی بودند که شورای رقابت تایید کند، اما این شورا قیمت‌گذاری را ۴۰ روز به تعویق انداخت.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبری مبنی بر " صدور دعوتنامه برای محصولات سایپا با قیمت‌های جدید" منتشر شد که این خبر بازخوردهای مختلفی داشت. 

افراد زیادی با باشگاه خبرنگاران جوان تماس گرفتند و از عدم تحویل خودروهای گروه خودروسازی سایپا شکایت داشتند. شرکت خودروسازی سایپا دعوت نامه مهرماه خودرو‌های پیش فروش شده بهمن سال ۹۸ را صادر نکرده است. با توجه به اینکه این شرکت در حال افزایش قیمت خودرو‌ها در آبان ماه است، به نظر می‌رسد بعد از اخذ مجوز افزایش قیمت در آبان ماه، دعوتنامه تکمیل وجه حواله داران مهرماه را به قیمت افزایش یافته آبان  ارسال کند که در صورت اجرا، موضوع برخلاف قرارداد تنظیمی است.

 خودرو را گران کردند و به یکبار ۲۰ میلیون تومان به قیمت قبل اضافه شد!

یکی از متقاضیان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دعوتنامه خودروی بنده برای خرداد ۹۹ بود. خودرو را گران کردند و به یکبار ۲۰ میلیون تومان به قیمت قبل اضافه شد که نتوانستم تکمیل وجه کنم.

او ادامه داد: ۱۳ میلیون تومان از مبلغ باقی ماند که خودرو مجدد گران شد، در حال حاضر دعوتنامه ای برایم ارسال نشده و مشخص نیست چه زمانی ارسال شود. 

یکی دیگر از متقاضیان خرید خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اینجانب حواله مهرماه ساینا شرکت سایپا را دارم که طبق قرار داد شرکت باید تا هفته آخر مهرماه دعوتنامه تکمیل وجه صادر می‌کرد و قیمت خودرو را طبق تاریخ مندرج در قرار داد یعنی مهرماه محاسبه می کرد.

او ادامه داد: اما شرکت سایپا در مهرماه دعوتنامه تکمیل وجه صادر نکرده است، اکنون در آبان ماه که قیمت خودرو نسبت به مهرماه افزایش داشته، دعوتنامه صادر می کند و خودرو را با قیمت آبان ماه حساب می کند. 


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از متقاضیان خرید خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  بهمن پارسال پیش فروش کوییک از سایپا برنده شدم تحویل مهر ۹۹ بود. تاکنون هیچ خبری از تحویل خودرو نیست حتی دعوت نامه هم نفرستادند. 

شورای رقابت باید جوابگو قیمت گذاری خودرو باشد

شورای رقابت باید جوابگو قیمت گذاری خودرو باشد

حال نکته ای که وجود دارد، سایپا دعوتنامه حواله داران مهرماه پرسنل دادگستری را با قیمت قدیم صادر کرده است. این در حالیست که دعوتنامه مردم عادی با قیمت جدید صادر شده است! 

شورای رقابت باید جوابگو قیمت گذاری خودرو باشد

یکی از متقاضیان خرید خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حواله مهر ماه مردم معمولی را سایپا ارسال نکرده است چرا که قصد دارند افزایش قیمت را روی آن اعمال کنند. در حالی که حواله‌های دادگستری در مهر ماه ارسال شده با قیمت ۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای خودرو ساینا و فروش فوق العاده سایپا هم برای مهر ماه با قیمت ۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود.

او ادامه داد: اکنون با شرکت سایپا تماس می گیریم که می گویند حواله‌ها صادر نمی شود تا قیمت مشخص شود. از بهمن ماه سال گذشته تاکنون دو بار افزایش قیمت به محصولات ثبت نامی ما خورده است این افزایش هم سومی می شود. سال پیش برای خودرو ساینا ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مبلغ واریز کردیم. 

علت تاخیر در تحویل دعوتنامه خودرو

 برای پیگیری این ثبت نام ها به سراغ  خودروسازی سایپا رفتیم اما هیچ جوابی به ما ندادند.

فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص علت تاخیر در تحویل دعوتنامه خودرو، گفت: متاسفانه قرار بر این بود که خودرو‌های ثبت نام شده در مهرماه تحویل مشتریان شود، اما خودروسازان از ارسال دعوتنامه جلوگیری کردند.

او ادامه داد: خودروسازان برای ارسال دعوتنامه منتظر قیمت نهایی بودند که شورای رقابت تایید کند، اما این شورا قیمت گذاری را ۴۰ روز به تعویق انداخت. در اصل نیاز است که نظارتی بر عملکرد شورای رقابت انجام شود که اینگونه باعث همهمه در بازار خودرو نشود.

این کارشناس صنعت خودرو بیان کرد: این متقاضیان در اصل برای این موضوع شاکی هستند که این مدت زمان انتظار کشیده اند، اما باید برابر کسانی که در فروش فوق العاده برنده شده اند، پول واریز کنند.

ضمنا فروش فوق العاده مهرماه که آخر مهر انجام شد، بدون افزایش قیمت بوده است و انتظار می‌رفت دعوتنامه‌های ارسالی برای حواله‌داران مهرماه نیز، مطابق با فروش فوق ‌العاده شرکت سایپا در مهرماه باشد و افزایش قیمت احتمالی، نافی قرارداد است. خودروساز‌ها فقط مجاز به افزایش قیمت با مجوز شورای رقابت هستند و تا پایان مهر هیچگونه مجوز افزایش قیمتی توسط شورای رقابت داده نشده است.

سایپا در هفته آخر مهر اقدام به فروش فوق العاده ۳ ماهه با قیمت قبل کرده است، ولی در کمال بی‌عدالتی قیمت خودرو برای حواله داران که حدود یک سال منتظر دعوتنامه هستند را افزایش داده است، موضوعی که به هیچ عنوان با عدالت سازگار نیست، اما ایران خودرو برخلاف رویه غلط سایپا حواله‌های مهر را در همان ماه مهر با همان قیمت سابق صادر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۳۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
من برای پیش فروش تیبا۲آذر۱۳۹۹مبلغ۴۷میلیون و۷۰۰که۵۰درصدماشین میشد پرداخت کردم الان نگه داشتن
افزایش قیمت که دادن برام دعوت نامه پرداخت اومده به جای۴۷۷۰۰گفتن باید۷۴میلیون پرداخت کنم بااینکه مدیرعامل سایپا گفتن افزایش قیمتها شامل پیش پرداختی۹۹ نمیشود. بنده یک کارگر از کجا بیارم ۲۶ میلیو عرض۲۰ روز
Iran (Islamic Republic of)
نوسازی
۱۳:۰۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
اگر قیمت خودرو را در آبان یا آذرگران کنند تکلیف رانندگان تاکسی که برای نوسازی چند ماهه پول واریز کردند و هنوز پیش فاکتور صادر نشده چه می شود؟ انصاف داشت باشید و به فکر این قشر ضعیف باشید که پولشان که با زحمت بدست می آید از حلقوم کسی پایین نخواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
تاکسی فرسوده
۱۰:۱۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
با سلام راننده تاکسی هستم دوساله که درآمدی ندارم (بخاطر فرسودگی ماشین ) ماه پیش با کلی قرض برای تعویض تاکسی فرسوده اقدام و پول واریز نمودم از شما استدعا دارم هرچه زود تر تحویل دهید و همین مبلغ باقی بماند و خودش یا وامش شامل افزایش قیمت نشود بخدا قسم توان پرداخت ندارم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۴۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
لطفا حداقل تاکسی های فرسوده که ثبت نام کردند را افزایش ندهید انصاف داشته باشید برای سواری های فروش فوق العاده قیمت قطعی است . اما تاکسی که همه پولش راپرداخت می کنند و بقیه هم وام است . یا کلا نقد می باشد وخودروی عمومی هم می باشد چرا با افزایش قیمت کارخانه آن را هم گران می کنند ؟ مسئولین خواهش می کنیم رسیدگی کنید .
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۰۸:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
لطفا تاکسی ها شامل افزایش قیمت نباشند با این شرایط کرونا درآمدی نداریم چند ساله تاکسی ام فرسوده است پولش رانداشتم عوض کنم چون تا پولی تهیه می کردم افزایش قیمت می خورد با هزار جورقرض مرداد ثبت نام کردم چون اطمینان داشتم رئیس جمهور عزیزمان نمی گذارد بیش از این درحقمان اجحاف شود ۷۰ سال دارم خواهش می‌کنم افزایش ندهید توان پرداخت قسط وام و پیش پرداخت بیش ازاین راندارم رحم کنید
Iran (Islamic Republic of)
یک مشتری
۲۰:۵۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
آقای وزیر صنعت .آقای رئیس شورای رقابت یه خرده کلاه خودتان را قاضی کنید اگر وجدان دارید.قضاوت با شما آیا سزاوار است .کسی مبلغ ۳۵ میلیون تومان پول بی زبان را به حساب سایپا بریزد و پول او یکسال در حساب سایپا باشد و کلا ۱۵٪درصد سود به مبلغ تعلق بگیرد.فقط به امید اینکه بخواهد یک خودرو با قیمت مناسبتر از بازار بگیرد الان شما این کوییکrرابه قیمت روز بازار دارید به مردم بدشانس میفروشیدوبعد یک 207را به یک عده با اختلاف قیمت بازار و ایران خودرو که حدودا 180 میلیون تومان هست میدهید واقعا این عدالته.در کل تولیدات ایران خودرو و سایپا فقط همین خودرو کوییک‌هست که اینطوری آنهم از بدشانسی ما وبی عدالتی شماست یعنی ما باید جور یک عده دیگر را بکشیم.یه خرده خدا را در نظر داشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۳۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
پیشنهاد عجیب رئیس شورای رقابت به خریداران خودرو : اگر گران است نخرید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
مردم بی چاره به هیچ جا نمیتونن شکایت کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۰۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
باتشکر اززحمات شما .تنهاترین خودرو که هیچ سودی نسبت بهان قایل نشده کوییک است .پارس ودنا با کوییک خدایش یک قیمت ندارند شمارو بخدا پیگیری فرمایید.به گوش مسوولین برسانید .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
ثبت نام یکساله کوییکR هستم اردیبهشت ک ثبت نام بود قیمت کوییک و ساینا یکی بود تمام شدش الان چرا چهل میلیون اختلاف افتاده ؟همون آشه و همون کاسه .هی دم از حمایت تولید داخلی میزنید تولیداتی ک نه کیفیت مهمه ونه مصرف کننده که مظلومه.وصداش بجایی نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
واقعاٌ شرم آوره با اين افزايش بي رويه قيمت كارخانه در سال 99 با توجه به كاهش دلار در زمستان 99 حال به حاي اينكه قيمت كارخانه را پايين بياورند براي ثابت نگهداشتن قيمت هم اعتراض دارند . و ميگويند تا آخر بهمن قرعه كشي بايد حذف شود و قيمتها طوري باشد كه هم مصرف كننده و هم توليد كننده راضي باشد . خيالتون راحت مصرف كننده اصلا راضي نيست و توليد كننده هم به اندازه كافي بالا برده . لطفاٌ رحم داشته باشيد و خودروي ما را كه يكساله ثبت نام كرديم و تا حالا كلي متضرر شديم را با توجه به كاهش دلار كه در فصلهاي پيش بالا برديد حالا لطفاٌ پايين آورده و تحويل دهيد و بيش از اين با روح و روان و زندگيمان بازي نكنيد .
Belgium
پیمان
۲۲:۳۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
سایپا نه همون ماشین رو داد، نه به وقتش تحویل داد و قیمتش رو هم که دو برابر و نزدیک به بازار گرفت، یک سال هم حق فروش نداریم!!! ما نخوایم شما روی قمیت نظر بدید باید کی رو ببینیم؟ قیمتا رو آزاد کنید یه دفعه همه راحت بشن این مسخره‌بازیا و رانتا جمع بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
سلام چرا كسي جلوي زورگويي خودروسازان را نمي گيرد؟ اگر شوراي رقابت امسال قيمت گذاري بيرحمانه فصلي را انجام نمي داد خودرو سازان اينقدر طمع نمي كردند و به مردم بيچاره ستم وارد نمي شد . با وجود اينكه بطور چشمگير قيمت كارخانه خودرو بالا رفته و در صورتيكه با توجه به كاهش دلار قيمت زمستان بايد كاهش مي يافت هم ثابت ماند. باز خودرو سازها اعتراض دارند كه چرا قيمت بالا نرفته واقعاً متاسفيم براي خودمون كه ايراني هستيم.
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۳:۳۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
دوستان خیلی مسخره هست،که قیمت کارخانه کوییکR با دنا یکی هست ،چطور واقعا قیمت گذاری میکنند،لطفا نهاد های مربوط پیگیری کنند این خودرو ساز سایپا چطور کوییک را با دنا یکی میبینه!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۹ دی ۱۳۹۹
سلام اگرجناب شيوا سخنراني 20 آبان خود را بخاطر داشته باشند كه فرمودند با كاهش دلار صد در صد قيمت كارخانه ايران خودرو و سايپا كاهش پيدا مي كند . حال اين گوي و اين ميدان ببينيم با اين كاهش زياد دلار قيمت بهمن 99 چه مي شود ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۲ دی ۱۳۹۹
سلام شما را به جان عزيزانتون قسم مي دهيم كه قيمت محصولات ايران خودرو سه ماهه زمستان 99 را با توجه به پايين بودن دلار پايين بياوريد . 3 دوره خيلي زياد بالا رفته خودتون را جاي ما بگذاريد بعد از يكسال انتظار نمي تونيم انصراف بديم . از طرف ديگر هم بقيه پولش را نداريم. كمي وجدان و انصاف داشته باشيد. با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۱:۴۱ ۲۲ دی ۱۳۹۹
سلام شما را به جان عزيزانتون قسم مي دهيم كه قيمت محصولات ايران خودرو سه ماهه زمستان 99 را با توجه به پايين بودن دلار پايين بياوريد . 3 دوره خيلي زياد بالا رفته خودتون را جاي ما بگذاريد بعد از يكسال انتظار نمي تونيم انصراف بديم . از طرف ديگر هم بقيه پولش را نداريم. كمي وجدان و انصاف داشته باشيد. با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
جلوه
۰۹:۵۰ ۲۲ دی ۱۳۹۹
در يك جمله همتون دزديد خدا لعنتتون كنه كه از مردم بدبخت مي دزديد بجاي اينكه جلوي دلالها را بگيرييد . يكساله ثبت نام كرديم 3 بار قيمت كارخانه را چشمگير بالا برديد. نيمسال زمستان كه قيمت دلار مثل قيمت تابستان 99 شده هنوز قيمت كارخانه را پايين نياورديد.چرا ؟ گرچه افزايش قيمت بازار هم كارخودتان بود كه قيمت كارخانه را بالا ببريد متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۰ دی ۱۳۹۹
سلام چرا قيمت خورو 3 ماهه زمستان 99 را پايين نياوردند؟ براي بالا بردن قيمت منتظر جرقه هستند ولي براي پايين آوردن قيمت با اينكه دلار حدود 4 الي 5 هزار تومان ارزانتر شده هيچ تغييري در قيمتها ندادند. چرا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تللو
۰۰:۱۵ ۱۸ دی ۱۳۹۹
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۵ دی ۱۳۹۹
يكساله ايران خودرو پژو پارس دوگانه براي امرار معاش ثبت نام كردم 3 دوره قيمتش خيلي زياد بالا رفته به خدا قسم مابقي پولش را ندارم. پول پيش را هم پرايد و طلاهاي همسرم را فروختم .كه هم بابت فروش آنها اكنون متضرر شدم و هم بابت بالا رفتن بيش از حد قيمت كارخانه اگر همان موقع آزاد خريده بودم برام كمتر مي افتاد شما را به خدا رحم كنيد و قيمت دوره زمستان را پايين بياوريد بسه 3 دوره افزايش قيمت اين ماشين هم وسيله زير پا و هم شغلمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۴ دی ۱۳۹۹
سلام لطفا قمت كارخانه خودرو 3 ماهه چهارم را پايين بياوريد.چرا كه در 3 ماهه تابستان و پاييز ملاك افزايش قيمتها افزايش دلار بود اكنون كه دلار نسبت به 3 ماهه تابستان و پاييز پايين تر است قاعدتاً بايدافزايش قيمتهاي آن دو دوره را كم كنيد . علاوه بر اين كمي رحم به مردم در شب عيد كنيد كه فريب خوردند وپارسال خبري از افزايش قيمت 3 ماهه نبود اما با افزايش قيمتهاي شديد مواجه شدند و براي تحويل خودروهايشان مابقي پولش را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۲۸ ۱۳ دی ۱۳۹۹
خوب نخرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۲ دی ۱۳۹۹
فقط متاسفم در کشوری زندگی میکنم که هر روز ناامیدتر از روز قبل باید زندگی کنیم ما به خودمون رحم نمی کنیم کلاه سر ملت میزاریم الان سایپا پول مردم رو یکسال گرفته اما نون رو به نرخ روز میخوره هیچ کس نمیتونه جلوش رو بگیره قراردادها همش یکطرفه به نفع خودش بسته نمیدونم قوه قضاییه چرا هیچ کاری نمی کند
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۱ دی ۱۳۹۹
سلام بهمن سال ۹۸ ماشین خود رافروختیم که ماشین صفر ثبت نام کرده و باآن امرار معاش کنیم ماه دیگه از ایران خودرو تحویل می گیریم باکلی افزایش قیمت . از آنطرف ماشین خود را اون موقع ارزان فروختیم وحالا با کلی افزایش قیمت مواجهیم که بقیه پولش راهم نداریم شورای رقابت هم که به کل حرف خودراعوض کرده قبلا ملاک افزایش راگرانی دلار اعلام کردند حال حرف دیگه ای می زنند . قسمتان می دهیم که قیمت زمستان را پایین بیاورید . هر طرحی که دارید حداقل از سال بعد اجرایی کنید و مردم را فریب ندهید
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۱:۱۲ ۱۰ دی ۱۳۹۹
سلام شما را به خدا رحم داشته باشيد يعني چه كه مي گوييد منتظر اعلام نرخ نورم از بانك مركزي هستيم تا قيمت زمستان مشخص شود ؟ دوفصل گذشته دلار بالاي 25 و 26 بود و هر دو سري قيمت افزايش چشمگير داشت اكنون به طور يقين بايد كاهش داشته باشد . لطفاً مردم (خريداران واقعي كه يكساله سرمايه شان را خوابانده اند )بيش از اين بدبخت نكنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
يكساله ايران خودرو ثبت نام كرديم زمان ثبت نام طلاهاي خود را گرمي 400 هزارزفروختيم براي پول پيش خريد بعداز 3مرتبه قيمت كارخانه افزايش چشمگير پيدا كرده در صورتيكه كساني كه فروش فوق العاده گرفتند بدون اينكه پولشان يكسال راكد بماند با قيمت كارخانه پايين تحويل گرفتنداميدوارم تا بهمن بخاطر كاهش دلار قيمت را پايين بياورند.
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۴:۲۰ ۰۲ دی ۱۳۹۹
هیچ نهادی نیست تا شکایت کنیم م1شینی که اول سال 68 میلیون بوده رو به قیمت140 میلیون تومان میخوان بفروشن.چرا کسی به این مساله رسیدگی نمیکنه؟؟؟باید به قیمت 68 میلیون تحویل بدن.انصاف هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
نيما
۱۰:۵۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
چرا كسي كه خودرو پيش خريد يكساله انجام داده از زمان ثبت نام تا تحويل بدون اينكه از قبل اطلاع داده باشند قيمت گذاري قراره فصلي شود كلي رو قيمت حودروي ثبت نامي اش افزوده شده ؟اما در فروش فوق العاده با اينكه سرمايه اي نخواباندند قيمت همان موقع را مي پردازند؟ واقعاً خيلي ظلم و بي عدالتي است .
Iran (Islamic Republic of)
ياسي
۱۰:۳۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
سلام اگر وجدان داريد و كمي دلتان به خال مردمي كه با اين تورم زندگيشان را از دست دادند مي سوزد قيمت كارخانه 3 ماه خودرو زمستان را پايين بياوريد.
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۳:۱۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
سایپا در هفته آخر مهر اقدام به فروش فوق العاده ۳ ماهه با قیمت قبل کرده است، ولی در کمال بی‌عدالتی قیمت خودرو برای حواله داران که حدود یک سال منتظر دعوتنامه هستند را افزایش داده است، fبا وجود اینکه هم قیمت خودروها دربازار کم شده و هم دلار پایین امده
پاسخگوی این بیعدالتی کیست؟
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۸:۴۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
خدا از باغث و باني گراني قيمت كارخانه ايران خودرو و سايپا نگذرد . تا به حال كه براي افزايش قيمت فصلي بهانه شان دلار بود حال ببينم فصل زمستان با توجه به كاهش دلارو كاهش شديد قيمت بازار آيا قيمت كارخانه را كاهش مي دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
گول خورده سایپا
۰۷:۳۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
ترو خدا ی کاری بکنید ما دیگه واقعا باید فقط انصراف بدیم بعد این همه وقت منتظر ماشین موندن.آخه چرا به مردم فکر نمیکنید چرا فقط جیب خودتون مهمه.از کجات بیاره کارگر بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۲:۲۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام با عرض تشکر از شما اگر مقدوره این موضوع را هم پیگیری بفرمایید
خودرو کوییک آر با قیمت ۷۰ میلیون ثبت نام شده و سایپا نصف مبلغ را گرفته حالا قیمت جدید رو ۱۴۰ میلیون اعلام کرده چطور زمان واریز وجه ۵۰ در صد قیمت رو از پیش گرفته و بعدا بابت ۵۰ درصد باقیمانده میخواد ۱۰۰ میلیون بگیره
مورد مهمتر اینکه چرا کوییک آر از ساینا ۴۸ میلیون گرانتره مگر این دو ماشین جز تفاوت ظاهری چه فرقی در قیمت گذاری دارند و آیا الان که ما مشکل تکمیل وجه خودرو رو داریم میتونیم خودرو را بایک ماشین ارزانتر عوض کنیم
ممنون از لطف و پیگیریهای شما
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۰۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام ما تحویل آبان ماه ثبت نامی کوئیک چه گناهی داریم که باید۱۲۹میلیون ماشین ۹۴میلیونی رو بخریم، بهمن ثبت نام کردیم بعداز ۱۰ ماه باید باقیمت بازار بخریم رسیدگی کنید
Spain
mohammadreza
۲۰:۴۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
سلام،
خودروی کوییک دو رنگ R در بهمن ۹۹ نوشته ام، هفته چهارم آبان دعوتنامه اومده و قیمت خودرو ۴۰ درصد گران شده ولو اینکه مجوز افزایش تا ۲۵ درصد صادر شده، اگر پولمان را هم بخواهیم پس بگیریم گفتن ۱۲۰ روز طول میکشه و بدون سود.
با این تخلف مشتری ها باید چگونه اعتراض کنند که به حق خود برسند؟
Iran (Islamic Republic of)
Mtagh
۲۱:۴۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
با سلام، خواهشمندم پیگیری بفرمائید، شرکت سایپا از کجا این قیمت ها رو می یاره ، آخه یکی بگه مگر حقوق کارمند و کارگر چقدر اضافه شده که قیمت کوئیک r از سال قبل تا الان ۸۰ میلیون اضافه شده ، من سال قبل توی طرح پیش فروش ثبت نام کردم و ۳۵ میلیون واریز کردم و آخر این ماه باید ۱۰۵ میلیون دیگه واریز کنم ، شمارا به خدا به داد ملت برسید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۰:۵۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
ابان واذر در نظر بگیرد که جز پاییز است بی عدالتی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
نیکی
۱۱:۱۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
ورود خودرو باید آزاد بشه. تا این بازار انحصاری دو شرکت کنترل قیمت بشه.
Germany
کارگر
۰۶:۰۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
خدا ازتون نگذره مردم بیخیال نباشیم شکایت کنیم همه جا بابا ازکجا بیاریم باید اصلاح کنید قیمت رو آخه ساینا مگه ب این قیمت می ارزه دارین چکار میکنین مگه مسلمون نیستین با چه عقلی کی این کارها رو میکنه چقدر سواد داشته بابا دمتون گرم.
Netherlands
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
الان باید کوئیک رو با چهل درصد افزایش تحویل بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
با عرض سلام وخدا قوت لطفا یه فکری برا این مردم بدبخت که با هزار زحمت یکسال پیش ماشین کوییک در سایپا ثبت نام کردند و۳۰ میلیون و۴۰۰ به حساب سایپا ریختند وتا الان ۲ با رقیمت را اضافه کردند یکبار ۲۰ میلیون وحالا دوباره ۳۶ میلیون آخه مگه دزدی دست یه کارمند یا بازنشسته یا کارگر هست که در۳ماه ۳۶ میلیون اضافه بده تورو خدا به داد ملت برسید لابد هر خانواده یه وسیله احتیاج نداره از کجا بیاریم کوئیکی که ۷۴ میلیون نوشتیم را بعد از یکسال ۱۳۰ میلیون بخریم .شما را به خدا ورسول وقرآن قسم میدیم رسیدگی کنید .
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۲۳:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
چرا کوییک رو ۴۰ درصد گرون کردن؟
سایپا دیگ شورشو در اورده
با کدوم منطقی قیمت کوییک باید از ݐژو پارس، سمند و دنا گرونتر باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بگو شورای خیانت به ملت نه رقابت!!!
توی مملکت ما حمایت از مصرف کننده برای مسئولین ما اصلاً معنی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
کوییک امسال ۱۱۰ درصد گرون شده مگه چه خبره؟
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۲:۰۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اخ جون یه ماشین خیلی خوبی دارن درست میکنن که اصلا با قیمتش تناسبی نداره داریم یواش یواش به آرزوهامون می رسیم
Netherlands
منصور شعبانی
۲۱:۴۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سایپا برای افزایش قیمت مجوز حداکثر ۲۵ درصدی گرفته ولی قیمت کوییک رو ۳۷ درصد افزایش داده!!! همین باعث شده قیمت کوییک حدود ۱۲ میلیون اضافه تر گرون بشه! اینو هم لطفا پیگیری کنید! ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
مگه ما حقوقمون چقده که بتونیم اینقد پول جمع کنیم. الان ده ماهه پولمون پیش سایپاست باپولمون چکارکرده؟ حتمٱ جنس خریده، آیا این پول ما اعتبارش زیاد نشده.یعنی پول مابه روزحساب نمیشه. فقط سایپا ماشینشو به روز حساب میکنه.درضمن فرق مهر وآبان چیه شورای رفاقت وجدان داشته باشه 25درصد برای سایپا، 15 درصد برای کیهکه 40درصد حساب کرده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
با سلام،
احتراما به استحضار می¬رساند، حواله داران خودروهای شرکت ایران خودرو و سایپا، به نحوه قیمت این شرکت¬ها شکایت داریم و معتقدیم نحوه قیمت گذاری محصولات، متناسب با سطح درآمد اقشار مختلف نمی-باشد.
موارد مورد اعتراض حواله داران، در پنج محور کلی مطرح است.

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
واقعا برای من سوال شده کوییک چرا چهل میلیون رفته بالا موتورش تقویت شده عوض شده و تمام آپشن ها نصب کردین وگرنه تفاوت قیمت کوییک با ساینا و تیبا منطقی نیست . یا اینکه هنگام فروش کوییک بیشتر از حد تولید پیش فروش کرده باشین رو انصراف متقاضیان حساب باز کرده باشین که پولشون جور نمیشه اگه هم شد بیشتر از ارزش واقعی خودرو پول پرداخت میکنن درسته چون طلا فروختیم خیلی کمتر از قیمت الان وام گرفتیم قرض کردیم رو حساب اینکه 68 میلیون قرار بدیم. نه 140 میلیون همون زمان کوییک بازار آزاد هشتاد پنچ میلیون بود اگه پول داشتیم می‌خریدم پس نداشتیم که پیش خرید کردیم و به شما اعتماد کردیم رو کم کم پولش حساب باز کردیم که چطور جور کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۲۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
با سلام‌ و ادب
ظاهرا هیچ کسی تو این کشور نمیخواد به مردم فکر کنه و جوابگو باشه ، خوب الان این اتفاق افتاده چه میشود ؟
هرکسی هرکاری دلش بخواد انجام میده نه چارچوبی وجود داره و نه ظاهرا قانونی ...
United States of America
محمد حسین
۰۸:۳۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام تو دو خدا پیگیری کنید قیمت کوییک رو ۴۰ درصد اضافه کردن برای حواله های آبان به بعد قیمت حداکثر مصوب ۲۵ درصد بوده دزدی آشکار انجام دادن خواهش میکنم ازتون پیگیری کنید خیلی ها رو میشناسم به خاطر همین میخوان حواله هاشون رو بفروشن مصرف کننده واقعی باید تو حسرت بمونه تا ابد خواهش میکنم پیگیری کنید #نه#به#افزایش#بالای#۲۵#درصد#کوییک
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۲۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
ظاهر و باطن نداره بیقانونی داره بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
چرا کسی کاری نمیکنه
این شورای رقابت فقط کارش گرون کردنه!
Iran (Islamic Republic of)
تیبا یک
۰۳:۰۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
لطفا ب داد حواله دارن آذر ماه و آبان ماه هم برسید یک سال پول ریختیم سه بار افزایش قیمت خب از بازار می خریدیم ک بهتر بود بازیمون دادید ... نداریم تکمیل کنیمممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
وقتی واسه این اشغالها اینجوری باکله ثبت نام میکنید بایدم تا جایی که تیغشون میبره ازتون بکنن...گیریمم شکایت کنید برفرض محالم که رسیدگی بشه چندرغاز میذارن رو پولتون و برمیگردونن بهتو چون سود انچنانی بازار ازادو از دست نمیدن ولی شماها چی که ارزش پولتون ازنصف هم کمتر شده !!!
دنبال پراید مدل پایین و پیکان بگردید
از ماست که بر ماست چه کنیم با این همه ندونم کاری تا کی باید جور این ندونم کاری ها رو پس بدیم
Iran (Islamic Republic of)
محمود علیپور
۲۳:۴۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
چطور اینا برای گرون کردن ماشین سرموقع گرون میکنم ولی برای کسایی که دعوت نامه پرداخت کردن تکمیل وجه کردن سه ماه داره میگذره سر موقع تحویل نمی‌دن اینا در سر گردنه هستن شورش در آوردن
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۲۳:۰۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
ازتون خواهش میکنم درمورد افزایش ۴۰ درصدی کوئیک آر هم پیگیری کنین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
با سلام،
احتراما به استحضار می¬رساند، حواله داران خودروهای شرکت ایران خودرو و سایپا، به نحوه قیمت این شرکت¬ها شکایت داریم و معتقدیم نحوه قیمت گذاری محصولات، متناسب با سطح درآمد اقشار مختلف نمی-باشد.
موارد مورد اعتراض حواله داران، در پنج محور کلی مطرح است.

Iran (Islamic Republic of)
رامين
۲۱:۴۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
پس ما چی دی ماه سال قبل ثبت نام کردیم
یعنی تا دعوت نامه مون بیاد دوبار دیگه گرون میشه
عدالت کجاست و
Iran (Islamic Republic of)
وحید یزدانی
۲۱:۲۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
تروخدا یکی به داد درد مردم برسه،آخه مردم بدبخت و قشر ضعیف که این ماشینارو خریدن و اکثرا کارگر و کارمند هستن چطوری توی هر سه ماه سی چهل ملیون توان اضافه پرداخت کردن دارن؟حالا شاید ی سری افرادی باشن که برای سود ثبت نام کردن و براشون فرقی نداره با چه قیمتی تحویل بگیرن و با سود میفروشن،ولی خداییش امسال من اگر میدونستم ماهی چهل تومن قراره بیاد روی ماشینی که دارم ثبت نام میکنم،نه توان پرداختشو داشتم که ثبت نام کنم و نه اینکارو میکردم،من اگر پول داشتم برج ۲ که کوئیک۹۰ملیون بود از همون بازار خرید میکردم،نه اینکه ثبت نام کنم بعد شیش ماه قیمت کارخونه بشه۱۴۰ملیون،جان عزیزاتون جان هرکی دوس دارید یکم انسان باشید
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی حسینی بخش
۲۰:۰۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
ازبنده خداترس ندارید ازخدابترسید بابدبختی ماشینم زیرپارویکسال پیش فروختم یه وام جور کردم یه تیبا بگیرم شرکت سایپا هروقت دلش می خواد قیمت میبره بالا اون فکر می کنن این بنده خدا چه جوری باقی پول جور بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
من کوییک نمیخوام پولمونو بدین
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۴:۵۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
شکایت کنیم همگی باهم به ریسی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
یبار محض رضای خدا قیمتها رو بیارید پائین. یعنی چی که قیمتها رو بیخود میبرید بالا؟
ما مردم بیچار چیکار کنیم. تا کی باید جواب ندانم کاری شما رو بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
در مورد پیش پرداخت های که مردم واریز کردن در زمان ارسال دعوتنامه سود مشارکت پیش پرداخت رو هم حساب نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
چرا برا کارمندان دادگستری افزایش قیمت اعمال نشده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
اونا نوره چشمی هستن خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
میگن ۲۵درصد بعدش کویک ار ۱۰۱میلیونی رو میگن ۱۴۰میلیون اینکه ۴۰درصد گرونی هست.پول پیش مارو ۱۵درصدی حساب میکنن افزایش خودشون رو ۴۰درصدی یکی جلو این رو بگیره از برج ۲تا الان ۷۰میلیون کشیدن روش یعنی ۱۰۰درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
صف های عریض و طویل خرید خودرو به هر قیمتی خوب چنین عواقبی هم دارد دیگه . انتظار داشتید تخفیف هم بده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
۸۰ میلیون دزد در کمال آرامش سالهاست در کنار هم زندگی می کنند وآب هم از آب تکان نمی خورد
Iran (Islamic Republic of)
نام
۰۹:۵۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
تحویل آبانی ها همه شکایت بکنن براچی برا ما فقط 40 درصد باید افزایش‌ داشته باشه همه جا شکایت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۰۹:۵۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
آخه چراااااا اینقدر گرون 25درصد گفتن بعدش مدیر سایپا کوئیک و 151پراید رو 40درصد افزایش داده. . فقط شکایت میکنیم. شکایتتتتتت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
راستی یه سوال.چرا وقتی پول را می گیرند سود مشارکت آن را شش درصد حساب می کنن.ولی در هر سه ماه سود بیست پنج درصد حساب می کنم. چرا؟ مگر مشارکت نیست
Iran (Islamic Republic of)
دردمند
۰۹:۳۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
احتمالا در قرارداد افزایش قیمت به کلمه افزایش قیمت در فروش سه ماهه سوم توجه نشده در حالی که فروش دعوتنامه های ارسالی در 8 ماه پیش انجام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
با این شرایط کرونا،کسب وکارها تعطیل شده ،استان ما چهارمحال وبختیاری ،دوباره تعطیل،این شرایطم در نظر بگیرند چطوری تکمیل وجه کنیم،وام هم نمی تونیم بگیریم،همه جا همه ملت می‌نالند همه گرفتارند،اما هیچ دادرسی نیست،هیچ کس هوای مردم را ندارند،اینجا همه به فکر جیب وسود خودشون هستند،خودشون با پیش فروش خودروها میدونستند خیلیا نمیتونند،تکمیل وجه کنند ،وبدون سود مشارکت، به نفع خودشون هست
Iran (Islamic Republic of)
m.h
۰۹:۱۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
حالا که بازار خودرو روبه کاهش قیمت کرده خود خودرو ساز داره اونو با گرون کردن دوباره رو به افزایش قیمت می کنه آیا خود خودرو سازان دلالن یا دلالان خودروسازن ؟؟؟؟ که صلاح و صرفه شون در گران بودن خودرو هست.
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۰۹:۱۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام، سایپا دعوتنامه تحویل مهر را اصلاحیه قیمت زده ۷۶۲۰۰۰۰۰ ولی سود مشارکت را صفر زده در صورتی که طبق قرارداد سود مشارکت ۱۵ درصد می باشد خواهشمندیم پیگیری کنید در روز روشن حق ملت را می خورند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۲۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
با عرض سلام و خسته نباشید
شرکت سایپا دعوت نامه های مهرماه ۹۹ رو صادر کرده اما سود مشارک رو صفر زده و اصلا لحاظ نکرده ، طبق قراردادی که داریم نوشته بود ۱۵ درصد سود مشارکت ، ممنون میشم پیگیری کنید ، با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
پراید کیلو چند همین الان نهایت بشه 2 سه میلیون دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
آخرین بازمانده
۰۴:۵۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
شورای رفاقت هم این وسط حکم هویج تو مزرعه خیار رو داره
که نه تنها به فکر مردم نیست چه بسا بیشتر از درصد تورم گران کرده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۰۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام .ما پارسال برج98/10/5 ثبت نام کردیم اون موقع تیبا دربازار62میلیون بود حالا بعد از 10ماه انتظار باید بخریم 87میلیون واقعا نهایت بی عدالتی .در مهر ماه فروش فوق‌العاد می گذارند با قیمت قبل ولی برای ما که 10 ماه داخل نوبت بودیم باقیمت جدید واقعا نهایت بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
وطنم ایران
۰۲:۰۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام.قیمت خودرو باید به سال90 و قبل از روی کار امدن دولت اقای روحانی باز گردد تا عادلانه شود،قیمت خودرو باید حداقل به یک دهم کاهش یابد،قیمت واقعی تولیدات شرکت سایپا زیر 10میلیون و شرکت ایران خودرو زیر20 میلیون تومان است،مرگ بر وزیری که نیامده میخواهد خودروهای بی کیفیت با تکنولوژی30 سال پیش را گران کند از وزیری که بچه هایش در خارج زندگی میکنند نباید انتظاری جز این داشت،باتوجه به داخلی سازی بسیاری قطعات و کاهش ارزبری قیمتها باید روز به روز کاهش یابد،از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۵۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام ، لطفا پیگیری کنین افزایش هرسه ماه یکبار متوقف بشه منه کارمند سالی چند بار افزایش حقوق دارم مگه با این حقوق و درآمد میشه خودرو خرید ما پیاده راه می رویم و خودروسازها مسابقه دو صد متر بدون مانع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
سلیمی
۰۱:۲۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
شرکت سایپا گذاشته دعوتنامه های مهر ماهو صادر نکرده بعد با بی وجدانی کامل آبان صادر کرده که شامل ماهم بشه و یه ماشین رو ۹۲ ملیون بخریم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۰۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
چرا وانت پراید ۴۰درصد یعنی ۲۶میلیون گرانتر شد؟
شورای رفاقت گفته بود ۲۵درصد نه ۴۰درصد
کی جواب ما رو میده
لطفا صدای ما رو به گوش دستگاه قضا برسانید
Germany
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام چون دعوتنامه رادر مهربایدتحویل میدادن این افزایش قیمت شامل نمیشه ازلحاظ کردن می تونین در اداره تعزیرات شکایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته امروز دعوتنامه با قیمت قبل ارسال شد ولی متاسفانه طبق قرار داد سود مشارکت ۱۵٪ لحاظ نشده
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۲۳:۵۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
سایپا حواله مهر رو به قیمت قدیم زده ولی سود مشارکت نداده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
لطفا پیگیر خودرو های ثبت نامی در خرداد 99 ک تحویلش دی ماهست 7 ماه پول ما دست سایپا بدون سود وبدون امکان انصرافه گزارشی تهیه کنید بخدا 100 ملیون ندارم ک بدم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
آقای رئیسی لطفا به وضعیت خودور رسیده گی کنید
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۲۱:۵۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
خواهشن پیگیری کنید گه خودرو های ثبت نامیو بیشتر از این گرون نکنن اون موقع که ما ثبت نام کردیم تو بازار آزاد هم قیمت الان کارخونه بود نداشتیم که ثبت نام کردیم الان که تو این شرایط اقتصادی گنج پیدا نکردیمه تو سه چهار ماه ک ۸۰ درصد افزایش دادن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۱:۵۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
اگه از آبان افزایش بدن حتما میخوان کمتر از ۲ ماه دیگه ام باز افزایش بدن به ولله زورمون نمیرسه نداریم هر دو سه ماه چند ده میلیون بزاریم روش من تحویل دی ماهم کمترین خودرو ایرانخودرو اسمم در اومد ۴۰۵ چون زورم نمیرسید اون موقع از بازار بخرم ثبت نام کردن بدون سود رحم کنید به مردم ک خدام به شما رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۴۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
انحصار پدر این ملت رو در اورده.عدم رقابت در این محصول پر مصرف باعث افت کیفیت محصولات و عدم نارضایتی شده .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
از اول امسال تا الان حدودا ۸۰ درصد افزایش دادن بخدا نداریم دیگه اینقد وام پر بهره گرفتیم تا به قیمت الان برسیم از کجا بیارم دی ماه با قیمت جدید تسویه کنم ظلمه نکنین این کارو حداقل با کسایی که چند ماه منتظر موندن مطمعا باشین کسایی که پیش فروش ثبت نام میکنن اوضاع مالی خوبی نداشتن وگرنه از بلزار میگرفتن این مدت صبر کردیم اینقد مردمو اذیت نکنین خدارو خوش نمییاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
اقا فکر نمکنید این داستان دیگه داری تکراری میشه؟
خب مثلا که چی مدام از این وضعیت مطلب مینویسید
چه تاثیری داشته؟
تا حالا کک کسی گزیده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعیده علوی
۲۱:۴۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
واقعا جای بسی تاسفه که در کشوری زندگی میکنیم که فقط دنبال چپاول حق وحقوق ملت هستن وهیچ نظارتی بر این افزایش قیمتها وجود نداره کوییک ثبت نامی بهمن پارسال رو که قرار بود مهر تکمیل وجه کنیم دعوتنامه اش نیومد تا اینکه افزایش قیمت اعمال شد آخه یکی نیست بگه مگه خودرو تو این چند ماهه کم افزایش قیمت داشته که دوباره ۳۰ درصد گرون تر شده مگه درآمد ملت افزایشی داره که سالی چند بار باید شاهد افزایش قیمت تمام مایحتاج زندکی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
باسلام
سایپا حواله های مهرماه رو صادر کرد اما جای سوالی هست که من که زمان ثبت نام خودرو (بهمن ماه سال 1398)سایناآپشنال انتخاب کردم چرا در حواله صادر شده خودرو یک طرفه به ساینا معمولی تغییر کرده.در صورتی که مبلغ پرداختی من 7 میلیون بیشتر بوده.الان هم در اثر فشار جو حاکم بر کشور مبلغ حواله را کاهش داده ولی طبق قرارداد که باید 15درصد سود مشارکت نیز در مبلغ نهایی حساب می شد رو حذف که این نافی اصل قرارداد منعقده هست.از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان می خواهم که این رو پیگیری کنه.(یا حواله ها رو عوض کنید و همون خودرویی که سال گذشته ثبت نام کردیم تحویل بدید یا سود مشارکت رو حساب کنید)باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۲۱:۲۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
این واقعا نامردیه باورم نمیشه مال پرسنل دادگستری رو به قیمت قبل دادنه!!!!!!! من با هزارررررر قرض و رو زدن تونستم 76 تومن رو جور کنم همون موقع که دعوت نامه با تاخیر امد گفتم اینا میخوان ی بامبولی سرمون در بیارن...مسئولین پیگیری کنید بخدا دیگه کم اوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
لطفاً پیگیر ثبت نامی های یکساله که پول رو بدون سود در اختیار خودروساز گذاشتن باشین تا خودروسازها نتونن ماشین رو به قیمت حاشیه بازار تحویل بدن، یعنی هم نصف پول رو بدی ، هم بدون سود باشه و هم قیمت بعد یکسال نزدیک قیمت بازار باشه، آخه این انصافه، به خدا نیست، از کجا پول بیاریم سه ماه سه ماه ۴۰ تا ۵۰ تومن بالا میبرن، لطفاً در این مورد گزارش تهیه کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
لطفاً شما هم در مورد ناراضی بودن مردم از قیمت خودروسازها گزارش تهیه کنین. با دروغ خرید قیمت مناسب از کارخونه مردم رو به ثبت نام یکساله تشویق کردن و قرعه کشی راه انداختن، حالا اغلب ثبت نام کننده های امسال توی پیش فروش ها که اغلب جزو قشر متوسط هستن باید بعد یکسال اون ماشین رو به قیمت نجومی تحویل بگیرن که نمیتونن، البته برای خودروساز بد نمیشه چون ما نمیتونیم تکمیل وجه کنیم و اونوقت خودروی ما رو از درب پشتی کارخونه تو بازار آزاد میفروشن. لطفاً پیگیر ثبت نامی های یکساله که پول رو بدون سود در اختیار خودروساز گذاشتن باشین تا خودرو رو با قیمت مناسب تری تحویل بگیرن
۱۲
آخرین اخبار