جابجایی بیش از ۴۱ هزار تن کالا و بار از شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: ۴۱ هزار و ۸۲۹ تن بار و کالا از این شهرستان جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل گرمی گفت: در ۷ ماهه نخست امسال با تلاش رانندگان و فعالان بخش حمل ونقل ۴۱ هزار و ۸۲۹ تن بار و کالا از این شهرستان جابجا شده است.

او از صدور ۳ هزارو ۴۵۰ برگ بارنامه خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تا کنون هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان بخش کالا و مسافر شهرستان گرمی توزیع شده و در راستای حمایت از آنان این طرح همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: بیش از ۳۶ هزار نفر مسافر توسط ۱۱۱ دستگاه ناوگان عمومی از دو پایانه مسافری این شهرستان جابجا شده اند.

فرمان ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی گرمی را اولویت اصلی راهداران دانست و افزود: در مدت یاد شده ۹۰ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستائی این شهرستان تجدید خط کشی شده است.

او تصریح کرد: در همین راستا حدود ۱۶ کیلومتر روکش آسفالت راه‌ها و ۱۹ هزار مترمربع نیز لکه گیری محور‌ها توسط راهداران سخت کوش مغان انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی بر حفاظت از حریم راه‌ها و برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد و گفت: در ۷ ماه گذشته جلوگیری از تجاوز به حریم ۳۳ مورد اخطار کتبی صادر، ۱۷ عدد تابلو غیرمجاز برچیده و ۱۷ مورد کارگاه نیز تعطیل شد.

فرمان انجام اقدامات مستمر راهداران برای نگهداری از راه‌ها را یادآور شد و ترانشه برداری و آزاد سازی حریم در محور برزند به طول ۷۵۰ متر، آماده سازی و زیرسازی ۱۰ کیلومتر راه روستا‌های درویش گورنمز، جهانگیرلو، تکله و لکوان در قالب طرح ملی ابرار جهت عملیات آسفالت، استفاده از هزارو ۱۵۵ تن آسفالت سرد و گرم برای لکه گیری جاده ها، اصلاح ۳ هزارو ۱۰۰ کیلومتر شیب شیروانی و شن ریزی و ترمیم ۱۸ کیلومتر راه روستایی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداران شهرستان گرمی در مدت یاد شده دانست.

او افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۸۹۳ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه شهرستان گرمی را برعهده دارد که از این مقدار ۸۹ کیلومتر راه اصلی، ۸۷ کیلومتر راه فرعی، ۳۵۸ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۱۸۸ کیلومتر راه شوسه، ۱۱۵ کیلومتر راه خاکی و ۴۵ کیلومتر راه مرزی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.