قضیه اسلام رادیکالی که دولت فرانسه از آن می‌گوید چیست؟

اسلام رادیکال اساسا هیچ نسبتی با آموزه‌های «اسلام ناب» و آخرین پیامبر الهی ندارد بلکه مجموعه بدعت‌هایی است که از چند قرن پیش با نقشه‌های شوم مستکبرین در پیکره جهان اسلام جا خوش کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   سخنگوی دولت فرانسه امروز چهارشنبه در ادامه دفاع از اقدامات ضداسلامی این کشور گفته است: به هیچ وجه از اصول و ارزش‌های خود در برابر «اسلام رادیکالی» کوتاه نمی‌آییم.


بیشتربخوانید


در این رابطه چند نکته مهم وجود دارد که ضروری است مستاجرین کاخ الیزه بدان توجه کنند:

۱ـ آنچه از آن به عنوان اسلام رادیکالی یاد می‌کنید اساسا هیچ نسبتی با آموزه‌های «اسلام ناب» و آخرین پیامبر الهی ندارد بلکه مجموعه بدعت‌هایی است که از چند قرن پیش با نقشه‌های شوم شما و دیگر مستکبرین غربی ـ صهیونیستی در پیکره جهان اسلام جا خوش کرد تا امروز میوه آن را بچینید، پس به جای اهانت به اسلام و پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) کافی است دست از نفاق خود برداشته و حمایت‌های پشت پرده از سردمداران اسلام رادیکال را قطع کنید.

۲ـ ارزش‌هایی که شما از آن دم می‌زنید هیچ نسبتی با آموزه‌های مسیحیت ندارد، پس حتی اگر حرفتان حق باشد، از فاشیسم دوری کنید و از راه درست آن مبتنی بر گفتار و رفتار حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) وارد شوید.

۳ـ اگر در حرف و عملتان صادق هستید باید بدانید که عموم پیروان دین مبین اسلام، خود زخم خورده همان اسلام رادیکالی هستند که شما در مذمت آن می‌گویید، اما تا تیغ آن بر گلوی ملت‌های مسلمان باشد صدایی از شما در نمی‌آید، ولی به محض اینکه دامن خودتان را گرفت، صدایتان بلند شد.

۴ـ فرض که در حرفتان صادق هستید و این موضع‌گیری‌ها و اهانت‌ها بابت اقدام عناصر افراطی اسلام رادیکال است، اما آیا دفعات قبل که امثال «شارلی ابدو» کاریکاتور‌های موهن می‌کشید هم در واکنش به کنشی افراطی بود، یا ابتدا به ساکن اتفاق می‌افتاد؟

بر این اساس؛ روشن است که گستاخی فرانسوی‌ها علیه اسلام و مسلمانان بر مبنای یک نقشه از پیش طراحی شده عبری ـ آمریکایی است تا همزمان چندین هدف را بدست بیاورد که مهمترین آن انحراف افکار عمومی جهان اسلام از خیانت برخی حکام وابسته عرب به آرمان قدس شریف و عادی‌سازی روابط با رژیم غاصی صهیونیستی در تکمیل پروژه «معامله قرن» است.

منبع: نورنیوز

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، اسلام ستیزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار