معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی:

آمریکا با نظام و مردم ایران مشکل دارد

اکرمی گفت: دولت امریکا با نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران مشکل دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری زرندیه گفت: مسئله جهان امروز تحریم غذایی و دارویی با قلدری کشور‌های آمریکا و اروپا بدون در نظر گرفتن انسانیت است و دولت امریکا با نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران مشکل دارد.

اکرمی افزود: مردم با تکیه به رهبری توانسته اند تا به امروز بر تحریم‌ها پیروز شوند و مسئولان هم باید سعی و کوشش خود را چند برابر کرده و بصورت جهادی در خدمت مردم باشند.

او اضافه کرد: مسئله دیگر امروز جهان پدیده کرونا است که کل جهان را درگیرکرده و سهل انگاری‌ها و رعایت نکردن پروتکل‌های زیست محیطی به گسترش این ویروس دامن زده که بیشترین امار مبتلایان در بین زنان هستند و این ویروس موجب بیکاری ۴۰ میلیون نفر در کل دنیا شده است.

حجت‌الاسلام سبزی نماینده مردم زرندیه و ساوه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: مسئولان نباید قانون شکنی کنند و باید همواره قانون را به نفع مردم و تفسیر کنند و بهترین دعا برای مسئولین توفیق خدمتگزاری برای مردم است

حجت‌الاسلام سبزی افزود: مسئولان باید تدبیر داشته باشند و همراه بر خدا توکل کنند که اگر توکل نباشد کار ما دچار نقض خواهد شد و اگر کار برای رضای خدا باشد، خداوند مسئول را در قلب مردم محبوب می‌گرداند.

او اضافه کرد: جمهوری اسلامی و مسئولین و مردم باید از انتخابات امریکا بهترین فرصت‌ها را استفاده کنند و مسئولین نیز باید به کمک مردم بیایند تا از پیچ مشکلات معیشتی که مردم در آن گرفتار شده اند رهایی یابند.

نماینده مردم زرندیه و ساوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با صحبت‌ها و پیگیری‌های انجام شده و صحبت با ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه در خصوص بیمارستان امام رضا (ع) مقرر شد همه روزه پزشکان متخصص در این بیمارستان حضور یابند تا مردم رنج سفر به شهر‌های دیگر را نداشته باشند.

اکرمی معاون سیاسی استاندار مرکزی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه سیامک سلیمانی را بعنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.