در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۱۵۰ کیلو تریاک در نایین/ توقیف محموله کالای قاچاق در شهرضا

مهم‌ترین حوادث امروز ۹ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۹ آبان ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۵۰ کیلو تریاک در نایین

سرگردهادی کیان مهرفرمانده انتظامی شهرستان نایین بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نایین"، حین کنترل خودرو‌های عبوری از ایستگاه به یک سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی صورت گرفته از این خودرو ۱۵۰ کیلو و ۳۱۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.
کشف ۱۵۰ کیلو تریاک در نایین/ توقیف محموله کالای قاچاق در شهرضا


سرگرد کیان مهر اظهار داشت: در این رابطه ۵ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

توقیف محموله کالای قاچاق در شهرضا

سرهنگ "صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری از ایستگاه به یک کامیون کشنده ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این کامیون ۱۰ آبمیوه گیری، ۳ جاروبرقی، یک ماکروفر، ۲ تلویزون و ۸۸۸ نوشیدنی همگی خارجی کشف شد که راننده مدارک قانونی و گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه بیان داشت: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

کشف ۲۶ دستگاه ماینر قاچاق درسمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "سمیرم" با اقدامات اطلاعاتی انجام شده مطلع شدند در یک کارخانه تعداد زیادی دستگاه ماینر نصب و در حال استخراج بیت کوئین هستند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران به کارخانه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۶ دستگاه ماینر قاچاق را حین استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

سرهنگ قرقانی با اشاره به دستگیری ۲ نفر در ارتباط با این پرونده اظهار داشت: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی کشور، مجرمان، سارقان و افرادی که به هر نوع باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف ۱۴ میلیارد ریال برنج، روغن و چای احتکار شده در خمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی گفت: پس از کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی اقلام خوراکی در ۲ انبار بزرگ در حاشیه شهرستان "خمینی شهر" بلافاصله تیم‌هایی از ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود:یک گروه از ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی لازم همراه با یک گروه از ماموران اداره "صمت" به انبار‌های مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی بعمل آمده ۴۶ هزار کیلوبرنج خارجی، ۴ هزار و ۲۶۶ بطری روغن خوراکی، ۷۵۰ حلب روغن نباتی ۵ کیلویی و ۵۸۰ کیلو چای خارجی احتکار شده کشف شد.

سرهنگ براتی با اشاره به پلمب هر ۲ مکان و دستگیری ۲ نفر در ارتباط با این پرونده اظهار داشت: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری پلیس است وبا کسانی که کالا‌های مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌شود و امید است در این مسیر شهروندان عزیز نیز با نیروی انتظامی همکاری و مشارکت داشته باشند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.