مسابقات بین المللی فتح پرچم با پیروزی نروژی ها پایان یافت

مسابقات بین المللی امنیت سایبری فتح پرچم دانشگاه رازی کرمانشاه با قهرمانی تیمی از کشور نروژ به پایان رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آرزو حسنی مدیر اجرایی مسابقات بین المللی فتح پرچم  گفت:این مسابقات ساعت ۹ صبح روز دوشنبه (۵ آبان) با حضور تیم‌هایی از داخل و خارج از کشور به شکل آنلاین شروع شد.

او تعداد تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات را ۶۱۲ تیم اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۰۳ تیم ایرانی و مابقی از کشور‌های مختلف دنیا بودند.

مدیر اجرایی مسابقات بین المللی فتح پرچم اضافه کرد: برای تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات ۵۷ چالش در ۱۰ حوزه طراحی کردیم که چالش‌های طراحی شده در حوزه امنیت اندروید، پنهان کاری، جاسوسی محترمانه، تسخیر، رمزنگاری، جرم شناسی، امنیت سیستم‌های کنترل صنعتی، امنیت شبکه، مهندسی معکوس و امنیت وب بودند.

او بیان کرد: پس از پایان دو روز رقابت تیم‌های شرکت کننده، اختتامیه مسابقات همزمان با گرامیداشت روز پدافند غیر عامل به شکل آنلاین برگزار شد و تیم‌های برتر معرفی شدند.

حسنی برنده این رقابت‌ها را تیمی از کشور نروژ معرفی کرد و گفت: همچنین یک تیم از ایران نایب قهرمان شد و تیم‌هایی از نروژ و لهستان در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

او اضافه کرد: در بین ۱۰۳ تیم ایرانی شرکت کننده هم تیم IrNoobs با داشتن بیشترین امتیاز به مقام اول رسید و تیم‌های TMU و NaRazi در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

مدیر اجرایی مسابقات بین المللی فتح پرچم دانشگاه رازی گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات تیم‌های برگزیده نظرات و پیشنهادات خود را به ما ارائه کردند و از سطح کیفی مسابقات هم راضی بودند.

او  افزود: همچنین در این مراسم عنوان شد که پلتفرم بومی این مسابقات که در مرکز آپا دانشگاه رازی تولید شده، بزودی بصورت عمومی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این سومین دوره مسابقات فتح پرچم دانشگاه رازی است که امسال برای اولین بار به شکل بین المللی برگزار شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار