پلمپ و برخورد قانونی با ۸۶ واحد صنفی متخلف در مهاباد

۸۶ واحد صنفی متخلف به دلیل اجرای محدودیت‌های کرونایی در مشاغل توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مهاباد پلمپ و به مراجع قضایی معرفی شدند.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بیان داشت: به منظور اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن ۱۰ نفر بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب تیم‌های ۳ نفره با همکاری اصناف، اماکن، برای بررسی نکات و دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، اصناف، ادارات نظارت دارند.

او با اشاره به اعلام وضعیت ستاد ملی کرونا مبنی بر اعلام وضعیت بحرانی در شهرستان مهاباد نظارت نیرو‌های بهداشتی بر گروه‌های مشاغل ۲، و ۳ و ۴ تشدید یافته است، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن و اصناف از آغاز محدودیت‌های مشاغل در آبان ماه تاکنون ۴۶ واحد صنفی شامل ۱۴ آرایشگاه زنانه و مردانه، ۸ قنادی و شیرینی سرا، ۶ ساندویجی، ۷ قلیانسرا و چایخانه، ۱۱ کبابی پلمپ شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: ۹ آرایشگاه مردانه، ۱ شهربازی، ۶ آرایشگاه زنانه، ۱۴ ساندویجی، ۴ پیتزا فروشی ۳ کبابی و ۳ سوپر مارکت متخلف پس از تشکیل پرونده توسط اصناف به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی معرفی شدند.

بهزاد اضافه کرد:در طول این مدت دست کم ۶ مراسم عروسی و مجلس ترحیم توسط نیرو‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای تعطیل شد.

او از شهروندان خواست موارد تخلف بهداشتی و یا پیشنهادت و انتقادات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا شماره تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ مرکز بهداشت مهاباد مطرح کرده تا کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.