مدیرآموزش و پرورش آبادان از اجرای طرح ملی پوشش رایگان وآموزش مجازی نو آموزان پیش دبستانی در این شهرستان با نظارت مدیریت و حوزه آموزش ابتدایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب الله رمضانی مدیرآموزش و پرورش آبادان با اشاره به اجرای طرح ملی پوشش رایگان وآموزش مجازی نو آموزان پیش دبستانی در این شهرستان گفت: از جمله اهداف این طرح می  توان به حضور و جذب حداکثری نوآموزانی که در کلاس های پیش دبیتانی ثبت نام کرده اند،ایجاد وحدت رویه و عدالت آموزشی ورشد همه جانبه و یادگیری پیش نیاز های ورود به دبستان از طریق آموزش والدین و نوآموزان اشاره کرد. 

او ادامه داد: والدین نوآموزان ۵ سال تمام که تاکنون به علت بیماری کووید ۱۹(کرونا) فرزند خود را در مدارس دولتی و غیر دولتی ثبت نام نکرده اند می توانند از مزایای آموزش‌های مجازی رایگان این طرح استفاده نمایند تا فرزند خود را برای ورود به  پایه اول دبستان آماده کنند.

مدیرآموزش و پرورش آبادان به شرایط ثبت نام در این طرح نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به‌صورت غیرحضوری بوده و شامل نوآموزان ۵ سال تمام است.

رمضانی افزود:والدین با مراجعه به نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود می توانند فرم ثبت نام را دریافت و پس از تکمیل به همراه مدارک مورد نیاز اعلام شده در فرم به یکی از پایگاه‌های مشخص شده زیر مراجعه نمایند.

پایگاه‌های محل ثبت نام طرح ملی پوشش سراسری رایگان و آموزش مجازی نو آموزان پیش دبستانی در آبادان به شریح ذیل است:

دبستان اسدآبادی:واقع در ایستگاه ۳ ذالفقاری ذوالفقار ۲۱

دبستان شهید بن رشید:واقع در ایستگاه ۱۲ ذالفقاری سی متری

دبستان نسل انفلاب:واقع در امیری خیابان دبستان روبروی بازار مرکزی

دبستان حضرت زینب (ع):واقع در کوکارگر جنب جهادسازندگی

دبستان سعدی:واقع در ایستگاه ۳ روبروی فرمانداری خط وسط

دبستان محدثه:بعداز دانشگاه آزاد منازل بهزیستی

او در پایان اضافه کرد:ان شالله با همت مردم بتوانیم همه نوآموزانی که نتوانستند در مراکز پیش دبستانی شرکت نمایند واز آموزش محروم شده اند دراین طرح شرکت داده  و از آموزش‌های لازم بهره مند  شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.