نائب رئیسی بانوان جایگاهی مهم اما تشریفاتی در فدراسیون‌های ورزشی

عنوان نائب رئیسی بانوان فدراسیون‌های یک مقام بسیار مهم و تاثیرگذار در عرصه ورزش است که حق امضاء و یا شرح وظایف ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از افرادی که می‌تواند در فدراسیون‌های ورزشی نقش مفید و اثرگذاری را ایفا کند، نائب رئیس بانوان است.

نائب رئیس بانوان در گسترش ورزش کشور، حمایت از بانوان و ایجاد ارتباط قوی و صمیمی میان ورزشکاران و مسئولان ورزشی جایگاه پررنگی دارد.

تعداد قابل توجهی از ورزشکاران هر رشته ورزشی را بانوان تشکیل می دهد. بسیاری از این بانوان از شانس‌های قهرمانی، مدال آوری و مطرح شدن در سطح جهانی هستند. ارتباط قوی با این ورزشکاران و حمایت از آن‌ها امری حیاتی است. بخش مهمی از این وظیفه بر عهده نائب رئیس بانوان هر فدراسیون است.

مهم‌ترین چالش‌ این جایگاه در مدیریت ورزش کشور این است که نائب رئیس بانوان فاقد شرح وظایف است و این پُست یک مقام تشریفاتی محسوب می‌شود.

از دیگر نکات جالب آن است که این مقام تشریفاتی که فاقد حق امضاء است، ظاهرا می‌تواند سال‌های حضور در این جایگاه را به عنوان سوابق مدیریتی خود برای شرکت در مجامع انتخاباتی عنوان کند و حتی مورد تایید مراجع ذی صلاح برای حضور در مجامع نیز واقع شود.

تدوین شرح وظایف مناسب و کاربردی برای نائب رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی، یکی از اقدامات مهم در اعتلای ورزش، به ویژه ورزش بانوان است که نیازمند اتخاذ تصمیمات لازم توسط مسئولان ورزش کشور است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار