بسیج دانش آموزی کانونی برای پرورش جوانان پویا

فرمانده حوزه شهدای دانش آموزی دیشموک گفت: مهم ترین مولفه های بسیج دانش آموزی ارتقای علمی،بصیرت،حفظ آمادگی جسمانی جوانان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سجاد بهرا فرمانده حوزه شهدای دانش آموزی دیشموک با اشاره به جایگاه بسیج دانش آموزی گفت: یکی از شاخصه های مهم بسیج دانش آموزی مساله استکبار ستیزی و در برابر آن دوستی با ولایت است.

سجاد بهرا مولفه های دانش آموز بسیجی را ارتقای علمی،بصیرت،حفظ آمادگی جسمانی و تبعیت از ولایت دانست.

بهرا با بیان اینکه دشمنان با استفاده از افراد نفوذی در مدارس به دنبال غربی کردن فرزندان مان هستند افزود: وزارت خزانه داری آمریکا با تصویب بودجه در صدد جلوگیری از رشد علمی دانش آموزان و ترویج بی بندباری واعیتاد در بین آنان هستند.

فرمانده حوزه شهدای دانش آموزی دیشموک راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام اسلامی را یاد آور شد و گفت: با اهمیت دادن به دانش آموزان و مشارکت دادن آنان در برنامه های راهیان نور ، توجه به نیازهای آنان و جهت دهی به سمت فرهنگ ایثار و شهادت می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

او به تاثیر گزاری طرح شهید بهنام محمدی در  بین نوجوان اشاره کرد و  بیان کرد:  این طرح  یکی از  طرحهای  موفق  یزاس  ایجاد ارتباط بین مدرسه،مسجد و خانه است که  نتیجه  آن تربیت فرزندانی انقلابی برای زمینه سازی ظهور آقا امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.