دلایل جالب و قانع کننده زن مصری برای طلاق از همسرش!

زنی مصری با اعلام دلایل جالب خود برای طلاق از همسرش در رسانه‌ها خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زوجی مصری که 8 ماه از ازدواجشان می‌گذشت، پرداخت نکردن حق اشتراک Wi-Fi ، یکی از دلایل اصلی طلاقشان شد. این موضوع در فضای مجازی منتشر و باعث تعجب کاربران شد.

زن جوان با ارائه دلایل خود در دادگاه نظر قاضی را جلب کرده و رای را به نفع خود تغییر داد. این زن در دادگاه اعلام کرد که همسرش می‌خواهد رمز عبور همسایگان را بدزدد و از پرداخت قبض آب و برق طفره برود.

زن در ادامه شکایت خود گفت: "من به دلیل زیاد شدن بیش از حد قبض‌های ماهیانه برق، آب و اینترنت بیش از یک بار با شوهرم صحبت کردم.
با این حال، او به من توهین کرد و گفت بعد از اعتراض صاحب خانه برای پرداخت نکردن قبض‌ها، ما از این خانه به خانه‌ای دیگر نقل مکان می‌کنیم. اما چند روزی بعد صاحب خانه خواست با او صحبت کند که او فرار کرد و به صحبت‌های او گوش نداد. "

او ادامه داد: شوهر من شباهت زیادی به پدرش دارد که قبلاً عمداً قبوض بدهی خود را طی سال‌ها پرداخت نمی‌کرد و سپس اقامت خود را به خانه دیگری منتقل می‌کرد. اطلاع از این موضوع باعث شد تا پس از یک نزاع بزرگ با همسرم، خانه را ترک کنم و به آپارتمان پدرم بروم، و درخواست طلاق بدهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
آدم بد حساب چقدر بد است
آخرین اخبار