کشف انبار احتکار روغن و مواد غذایی در شهر جدید سهند

فرماندار شهرستان اسکو ازکشف انبار احتکار روغن و مواد غذایی در شهر جدید سهند خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رضی منش  فرماندار شهرستان اسکو گفت:بر اساس گزارش رسیده مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به احتکار روغن مایع و مواد غذایی ضروری و مورد نیاز مصرفی مردم در شهر جدید سهند کرده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپ نظارت و بازرسی اداره صنعت و معدن شهرستان قرار داده شد.

اوافزود:پس از بررسی محل انبار فوق ،اکیپ نظارت و کنترل بازار توسط اداره صنعت و معدن شهرستان، اقلامی مشتمل بر روغن مایع مصرفی، چای، برنج، قند و شکر و تن ماهی به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کشف و ضبط و در این راستا پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

او  گفت:با توجه به اینکه تمامی انبار‌ها مکلف هستند ،نسبت به ثبت نام و اعلام موجودی اقلام در سامانه جامع انبار‌ها اقدام نمایند در غیر اینصورت به عنوان محتکران شناخته شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه مبارزه قاطع با محتکران به صورت جدی در دستور کار شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد؛ که هرگونه اخبار و اطلاعات احتکار کالا و مواد غذایی و گرانفروشی را به اداره صنعت و معدن شهرستان گزارش نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.