امسال راهپیمایی ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری برگزار نمی‌شود

به دلیل وضعیت شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری، امسال راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در این استان برگزار نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در نشست بزرگداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته وحدت گفت: به دلیل وضعیت شیوع کرونا در استان و بر اساس مصوبه هشتم آبان ماه ستاد استانی کرونا، امسال راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در این استان برگزار نمی‌شود.

او با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان و گرامیداشت این روز و حفظ ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی در حوزه مبارزه با استکبار جهانی، افزود: به منظور بزرگداشت این روز از فضای رسانه ای، فضای مجازی و تبلیغات محیطی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نرم‌افزاری و دستگاه‌های دولتی با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استفاده خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انصاری اضافه کرد: هدف اصلی ایام‌الله ۱۳ آبان، تاکید بر مواضع استکبارستیزی ملت ایران و حمایت از گفتمان مقاومت است و این‌روز که به عنوان روز مبارزه با استکبار است، به عنوان یک گفتمان واقعی مردم ایران در تمام لایه‌های جامعه به عنوان یک فرهنگ تبیین شود.

او، برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف در فضای مجازی، فضاسازی محیطی در محله‌ها و خیابان‌ها و ادارات و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ای برای تبیین گفتمان استکبارستیزی همچنین نورافشانی را به عنوان برنامه‌های بزرگداشت این روز عنوان کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار