برگزاری تجمع نمادین مراسم ۱۳ آبان در دانشگاه‌های خراسان رضوی

مراسم ۱۳ آبان امسال دوشنبه به صورت نمادین و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز علمی و دانشجویی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی باادب مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: با توجه به درپیش بودن روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین با در نظر گرفتن رعایت مسائل بهداشتی به خاطر شیوع کرونا، تشکل‌های دانشجویی تصمیم گرفتند این مراسم، امروز به صورت نمادین و با شعار "دانشجو، مبارزه با استکبار و خدمت‌رسانی به مردم" برگزار شود.

او افزود: در این مراسم استادان و دانشجویان در بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مرکز علمی، ظهر امروز در ورودی اصلی مراکز تحصیلی خود حضور یافته و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به دهه استکبار ستیزی، دانشجویان بسیجی سعی خواهند داشت در این ایام و در قالب ۱۵۰ گروه جهادی، در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم در حوزه‌های معیشتی، خدمات بهداشتی و درمان مثمر ثمر باشند.

با ادب بیان کرد: همچنین توزیع لوازم بهداشتی و ضد عفونی کردن نقاط پر خطر نیز در حال برنامه‌ریزی است.

او تصریح کرد: بسیج دانشجویی وظیفه خود می‌داند در امور اجرایی و خدمت‌رسانی شایسته به مردم از طرف مسئولان، مطالبه گر جدی باشد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده، مراسم اصلی روز ۱۳ آبان سه‌شنبه در جوار حرم مطهر رضوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

مهدی طالبی جانشین فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفت: این تجمع نمادین از نظر جمعیت اندک و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت کنترل شده برگزار شد.

او افزود: در این تجمع دانشجویان و استادان این دانشگاه در گروه‌های پانزده نفره و با فاصله از هم پلاکارد‌هایی با مضامین متناسب با روز ۱۳ آبان، استکبار ستیزی، محکوم کردن توهین رئیس جمهوری فرانسه و گرامیداشت هفته وحدت در دست داشتند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.