کشف انبار احتکار مایحتاج مردم در اصفهان

سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان، پیرو دریافت گزارشهای مردمی از سامانه تلفنی ۱۱۴ ، انبار احتکار مواد غذایی و لوازم خانگی را در خیابان گلستان کشف و صورت جلسه کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  بنا بر اعلام سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، پیرو دریافت گزارشات مردمی سامانه تلفنی ۱۱۴ در خصوص سوء استفاده عده‌ای افراد سودجو جهت اقدام به احتکار مایحتاج مورد نیاز مردم از جمله لوازم خانگی، سازمان اطلاعات سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در پی جامع عمل پوشاندن به درخواست‌های مردمی با هماهنگی دادستان و اداره صمت در روز چهارشنبه مصادف با ۷ آبان ماه، وارد محل انباری واقع در خیابان گلستان شده که در این انبار تعداد ۱۳۹ عدد یخچال، ۴۹ عدد گاز فر، بخاری ۵۷ عدد، کولر آبی ۳۴ عدد و ماشین لباسشویی ۱۲ عدد و دیگر اقلام که حدودا ارزش ریالی انان ۴۰ میلیارد ریال میباشد مورد مشاهده و صورتجلسه قرار گرفت که پس از روند اداری به بازار تزریق می‌شود.

با توجه به وضعیت کنونی جامعه و عدم عرضه مناسب کالا‌های مورد نیاز و اساسی مردم و سوء استفاده تعدادی از افراد و احتکار م‌واد غذایی و خوراکی، سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) پیرو دریافت گزارشهای مردمی از سامانه تلفنی ۱۱۴ با اخذ دستور از معاون محترم دادستان، به اتفاق بازرسان سازمان صمت از ۳ محل بازدید و نظارت بعمل آوردند که موارد احتکار به شرح زیر می‌باشد:
۱. با توجه به کثرت بار‌های مورد رویت که هر انبار و حجم مواد غذایی انجام شمارش و تنظیم صورتجلسه کامل میسر نبوده و نیاز به حضور چند تیم تخصصی از سازمان صمت بوده اقدامات لازم را انجا موکول شد.۲. تعداد کثیری از کمپوت‌های آناناس قاچاق در یکی از انبار‌ها کشف گردید ۳. تعداد کثیری از رب‌های تاریخ گذشته رژین، زیتون و ... در انبار کشف گردید که پس از دستکاری و تغییر تاریخ انان در فروشگاه بفروش میرسید ۴. تعداد کثیری از کالا‌های دیگر مانند ماکارونی، کنسرو ماهی، پوشک بچه، روغن‌های خوراکی با قیمت خرید قبل یعنی سال‌های گذشته ۵. حسب دستور قضایی هر ۳ انبار پلمب تا به صورت تخصصی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار