رضا زاده:

حذف کمک هزینه تحصیلی مددجویان بهزیستی صحت ندارد

رئیس فناوری و تحول اداری سازمان بهزیستی، حذف کمک هزینه تحصیلی مددجویان این سازمان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مجید رضا زاده رئیس فناوری و تحول اداری سازمان بهزیستی دقایقی پیش در گفت وگو با شبکه خبر  با اشاره به علت حذف کمک هزینه تحصیلی مددجویان بهزیستی،اظهار کرد: این خبر صحت ندارد، کمک هزینه‌ ای  که به دانشجویان سازمان بهزیستی پرداخت می شد همچنان برقرار است و همچنین سامانه‌ای راه اندازی شده است که مددجویان خود وارد  این سامانه می‌شوند و هزینه‌ها در اسرع وقت و با مدیریت پرداخت می‌شود. دانشجویان می‌توانند به آدرس students.behzisti.ne    مراجعه کنند.

رئیس فناوری و تحول اداری سازمان بهزیستی افزود:دانشگاه ها تخفیف های ویژه ای را برای کمک هزینه تحصیلی مددجویان در نظر گرفتند،به طور مثال؛ دانشگاه آزاد ۲۵ درصد تحفیف به مددجویان سازمان بهزیستی ارائه می کند.شرایط  دریافت  این کمک هزینه مشمول  معلولان متوسط، شدید و خیلی شدید است  که ۱۰۰ درصد شهریه را دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار