رئیس اداره فرش سازمان صمت لرستان خبر داد؛

قالیبافان لرستان تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار می گیرند

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در راستای حمایت از فعالان عرصه تولید فرش دستباف امکان پوشش حداکثری قالیبافان در صندوق بیمه کشاورزان روستاییان و عشایر با شرایط مناسب فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  محمد اصل مرزی رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: با توجه به تسهیلات به وجود آمده جهت حمایت از فعالان عرصه تولید فرش دستباف امکان پوشش حداکثری قالیبافان در این صندوق بیمه‌ای با شرایط مناسب فراهم شد.

او ادامه داد: برای استفاده از پوشش بیمه‌ای قالیبافان متقاضی می‌توانند با مراجعه به اتحادیه‌های فرش شهرستان‌ها ثبت نام کنند.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به شرایط مناسب این صندوق افزود: حق بیمه سهم پرداختی قالیبافان در سال اول رایگان بوده و توسط دولت پرداخت می‌شود و تمامی افراد شاغل به شغل قالی بافی در شهر‌ها و روستا‌ها می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند.

اصل مرزی تصریح کرد: نقل و انتقالات بیمه پردازی از این بیمه به سایر بیمه‌ها نظیر بیمه تامین اجتماعی و بیمه بازنشستگی کشوری و نیرو‌های مسلح و بالعکس امکانپذیر است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار