صحرائی مطرح کرد؛

نیاز ۲۵ هزار واحد مسکن مهر به تأمین خدمات زیربنایی

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران درباره آخرین وضعیت تأمین خدمات زیربنایی مسکن مهر در شهر جدید پرند و پردیس توضیحاتی داد.

محمد علی صحرائی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خدمات زیر بنایی مسکن مهر که شامل آب، برق و گاز می‌شود، گفت: طی جلساتی که داشتیم نیاز است که خدمات زیر بنایی حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی باقی مانده از مسکن مهر استان تهران که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، نهایی شود.

وی ادامه داد: عمده این واحدهای مسکونی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شوند در شهر جدید پرند و شهر جدید پردیس هستند و قرار شده تا پایان سال که ساخت این واحد‌ها به پایان می‌رسد، خدمات زیر بنایی هم دریافت کنند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: هفته آینده عملیات اجرایی مرحله دوم احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید پردیس آغاز می‌شود، همچنین مرحله دوم احداث تصفیه خانه‌ شهر جدید پرند در برنامه‌ کاری استانداری تهران است که به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و بخش کمی از آن که حدود ۵۰ میلیارد تومان است، توسط آبفای استان تهران کار شده است.

صحرائی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین آب مورد نیاز شهر پردیس در حال انجام است، تصریح کرد: در زیربنای فاضلاب شهر پردیس مشکل چندانی وجود ندارد، اما پرند مشکلاتی در فاضلاب شهری دارد که امیدواریم تا پایان سال مرتفع شود.

وی ادامه داد: در خصوص تأمین برق برای واحد‌های جدید شهر پرند اعتباری حدود ۱۲ میلیارد تومان باید تأمین شود که تا پایان سال این کار به پایان خواهد رسید و در اسرع وقت زیرساخت‌های برق این شهر رفع و کنتور‌ها نیز نصب خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار