افزایش ۶۵ درصدی کمک‌های مردم خراسان شمالی در ایام کرونا

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به رغم بیماری کرونا و مشکلات حاصل از آن برای مردم، میزان کمک‌های مردمی در خراسان شمالی ۶۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از افزایش کمک‌های مردمی به نیازمندان در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: امسال به رغم شیوع کرونا، مشارکت‌های مردمی ۶۵ درصد بیشتر شده است.

الهی راد میزان کل کمک‌های مردمی در سال ۹۹ را ۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی است که میزان کمک‌های مردمی در سال قبل ۳۷ میلیارد تومان بوده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد: بر اساس آمار‌های موجود در بحث اکرام در نیمه نخست امسال میزان مشارکت و کمک‌های مردمی ۴۲ درصد افزایش یافته است.

الهی راد گفت: مردم درسال قبل ۱۷ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این رقم اکنون به بیش از ۳۱ میلیاردتومان طی امسال افزایش پیدا است.

او  میزان پرداخت صدقات مردمی را نیز دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این رقم نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.
الهی راد همچنین از فراهم شدن امکان پرداخت صدقات از طریق تلفن‌های همراه خبر داد و بیان کرد: شهروندان با شماره گیری کد دستوری#۰۵۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه می‌توانند نسبت به واریز صدقات روزانه خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به فراهم بودن امکان پرداخت صدقات به هر میزانی که مورد نظر کاربران است، گفت: بخش قابل توجهی از صدقات امسال از طریق شماره گیری این کد دستوری پرداخت شده و به منظور رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و مسکن نیازمندان هزینه شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.