بیادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نباید مسائل عمومی داخل کشور را به نتیجه انتخابات آمریکا گره زد

دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مردم دنیا توانستند وضعیت اسفبار سیاست‌های آمریکا را ببینند.

نباید مسائل عمومی کشور را به نتیجه انتخابات آمریکا گره زدحسن بیادی دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا گفت: نباید مسائل عمومی کشورمان را به نتیجه این انتخابات گره بزنیم، چرا که باکمی تامل، دقت و انصاف می توان به خوبی نتیجه گرفت که ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه کشورمان به قدری قوی است که می‌تواند پاسخگوی بخش مهمی از معضلات و مشکلات عدیده باشد و مشکل اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی جامعه را در حد مطلوبی در داخل حل کرد.

او ادامه داد:  سیاست داخلی و خارجی ما با توجه به نتیجه این انتخابات فرقی نمی کند, اما این که چه کسی رای می آورد و آیا استراتژی هم باید ثابت باشد یا خیر؟ فرق می کند؛ چرا که اگر رقیب و یا دشمن با استراتژی جنگ سرد، جنگ نرم و یا هر نوع از مدل‌ها و سیاست‌های اقتصادی بخواهد عمل کند، صد در صد نوع عملکرد و استراتژی ماه هم ثابت نخواهد بود.


بیشتر بخوانید

تنها هدف آمریکایی‌ها، نابودی و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است


دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، مردم دنیا توانستند وضعیت اسفبار سیاست‌های آمریکای جنایتکار را تقریبا بدون روتوش ملاحظه کنند.

او ادامه داد: فارغ از جمهوری‌خواه و دموکرات به نحوه تبلیغات دو نامزد توجه کنید، مناظرات و گفت‌وگوهای این  دو نامزد بیانگر دو تفکر حاکم و تعیین کننده در آشکار و نهان ایالات متحده بود و هر دو نامزد خواسته و یا ناخواسته آمریکای بدون روتوش و غرب بدون بزک را به روی صحنه بردند.

دبیرکل حزب آبادگران جوان ایران اسلامی یادآور شد: این دو نامزد سیاست‌های غلط پیشینیان خود را افشا کردند، کشوری که هزاران بیلیون دلار بدهی دارد و با همه دنیا حتی با متحدان غربی و شرقی خود سر ستیز، مقابله و جنگ دارد؛ اما تمام احزاب آن در یک چیز متفق هستند و آن اینکه سیاست خارجی آنها وابسته و از پیش تعیین شده است.

بیادی تاکید کرد: هر گروهی در آمریکا بر سر کار بیاید، فقط ده درصد در اجرای سیاست ها با گروه دیگر متفاوت است و بعد از پیروزی نامزدشان در انتخابات و استقرار در کاخ سفید هم تمامی سیاسیون اجازه می‌دهند که دولت جدید پیدا شود و اجازه نمی‌دهند کسی چوب لای چرخ مجریان امور بگذارد، البته اگر  نقد و نظری هم  وجود داشته باشد چنانچه مخالف منافع ملی نباشد آن را آزادانه بیان می‌کنند.

او افزود: انتخابات آمریکا این قابلیت و پتانسیل را دارد که از مناظر زشت و زیبا و سیاه و سفید مورد ارزیابی و تحلیل محتوا قرار بگیرد و باید از آن درس گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۳۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
فدات شم// اگه مشکلات مملکت را به امریکا گره نزنیم //پس چطوری سر مردم کلاه بزاریم
آخرین اخبار