نویدکیا: شناخت قلعه نویی از سپاهان کار ما را سخت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در نشست خبری قبل از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تغییرات خیلی زیادی در تیم از لحاظ نفری نداشتیم، اما کار ما سخت‌تر است، چون قلعه‌نویی ۲  سال سرمربی تیم سپاهان بوده و  اغلب بازیکنان  را این مربی به خدمت گرفته است  و خیلی خوب تیم ما را می‌شناسد.

او ادامه داد: باشگاه  گل‌گهر ۱۰ الی ۱۱ نفر به تیمش اضافه کرده و تیم با کیفیت‌تری نسبت به سال گذشته دارد. این تیم با مدیریت قلعه‌نویی شرایط بهتری نسبت به سال قبل دارد و به خاطر همین بازی سختی داریم .

او درباره غایبان سپاهان برابر گل‌گهر گفت:  محبی را به علت جراحی زانو  و ولسیانی را به دلیل  کشیدگی در پا در اختیار نداریم.  

نویدکیا اظهار کرد:  به هر حال سرمربیگری در تیمی مانند سپاهان استرس دارد و مسئولیت سنگینی است. شاید اگر مربیگری را  از یک تیم پایین‌تر که هوادار و انتظارات کمتری داشت  شروع می‌کردم خیلی راحت‌تر می‌توانستم این کار را انجام بدهم.  

سرمربی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: مسئولیت سنگینی را قبول کرده ام و  موظف هستم که با تمام وجودم در خدمت تیم باشم. سعی کنم که بهترین تصمیم را بگیرم و امیدوارم که کمتر اشتباه کنم و واقعیت هم این است که استرس دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار