معرفی خودرو؛

مینی ونی جدید برای سفر خانوادگی

هوندا اودیسه ۲۰۲۱ خودرویی شاسی بلند است که از فضای زیادی برخوردار است و برای سفرهای خانوادگی مناسب است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای خانواده‌هایی که فرزندان خردسال دارند، مینی ون یک انتخاب خوب است، در حقیقت، به جز شاسی بلندهایی که مانند شورولت سوبوربان یا فورد اکسپدیشن مکس، که خودورهایی گران هستند، در واقع هوندا  اودیسه 2021 تنها وسیله نقلیه سه ردیفه ای است که حتی هنگام استفاده از ردیف سوم، فضای بار زیادی وجود دارد.

نسل پنجم اودیسه که از سال ۲۰۱۸ طراحی شده بود، برای سال ۲۰۲۱ تغییرات قابل توجهی داشته است. ادیسه‌ گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک عالی هوندا را دریافت می‌کند و مانند گذشته، از یک موتور V-۶ با قدرت ۲۸۰ اسب بخار قدرت می‌گیرند و فقط از نوع چرخ جلو هستند.

در حالی که نسخه پایه هوندا اودیسه ۲۰۲۰ LX بدون چراغ‌های هالوژن و بدون سیستم هشدار برخورد راهی بازار شده بود، مدل ۲۰۲۱ مجهز به چراغ‌های LED استاندارد و البته سیستم ابداعی شرکت موسوم به ایمنی پویای هوندا به صورت استاندارد است. چراغ‌های LED جدید در تیپ‌های EX و EX-L دیده می‌شوند.

مینی ونی جدید برای خانوار‌های پر جمعیت

این خودرو کابین به روز با فن آوری‌های جدید دریافت می کند. اودیسه در مقایسه با ظاهر قبلی، طراحی جدیدی دارد. طراحی چراغ‌های عقب کاملا جدید با ظاهری متفاوت و یک میله کرومی به عرض هاچ بک تعبیه شده است. در هوندا اودیسه ۲۰۲۱ سیستم کنترل بدنه هوشمند به صورت استاندارد و روی همه تیپ‌ها نصب شده است.

مینی ونی جدید برای خانوار‌های پر جمعیت

همچنین بهینه‌سازی‌هایی در بخش حسگر‌های مربوط به تشخیص عابر پیاده، رصد موانع برخورد از جلو و عقب ترمز خودکار هم در این خودرو شاسی بلند دیده شده است. سیستم تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی در کنار هشدار خروخ از خط و سیستم کمکی نگه داشتن خودرو در مسیر از جمله دیگر قابلیت‌های هوندا برای اودیسه ۲۰۲۱ است.

مینی ونی جدید برای خانوار‌های پر جمعیت

تمامی نسخه‌های اودیسه ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد از بسته ایمنی هوندا سود می‌برند. این بسته ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، یادآوری صندلی عقب، دوربین کابین و… است. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری این مینی ون قدرت ۲۸۰ اسبی داشته و از تکنولوژی غیرفعال سازی سیلندر برخوردار است. 

هوندا در این خودرو شاسی بلند از سنسوری استفاده می کند که در آن بدون گرفتن دستگیرهو تنها با یک حرکت لمسی بتوان درها را باز کرد.  این خودرو هاچ بک از قابلیت کنترل حرکت نیز پشتیبانی می‌کند. یک ویژگی عجیب و غریب جدید نیز وجود دارد که می‌تواند به طور بالقوه برای افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند، مفید باشد. 

مینی ونی جدید برای خانوار‌های پر جمعیت

در داخل، صفحه نمایشی ۷ اینچ طراحی شده است، همچنین در بالای داشبورد یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی ۱۰ اینچی وجود دارد. هوندا همچنین یک مانیتور ۱۱.۶ اینچی برای سرگرمی افراد در عقب ارائه می‌دهد.

اودیسه بیشترین فضا را در ردیف دوم و سوم در بین مینی ون‌ها دارد و صندلی‌های هر سه ردیف برای بزرگسالان حتی با قد بلند نیز راحت است. اودیسه صندلی‌های ردیف دوم خود را حفظ می‌کند که به جلو و عقب و همچنین در کنار هم بلغزانند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار