کرم مرطوب کننده جان پیرزن ۸۰ ساله را گرفت!

پیرزنی هشتاد ساله‌ای که به شکل عجیبی فوت کرد در رسانه‌ها خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن هشتاد ساله انگلیسی مبتلا به آلزایمر که از یک کرم مرطوب کننده اشتعال‌زا استفاده کرده بود در آتش گرفتار شد و درگذشت. اوون وب پیرزن ۸۰ ساله از کرم نرم کننده برای درمان بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس استفاده کرده بود.

این فاجعه زمانی رخ داد که او سعی کرد در خانه شمالی لندن خود اجاق گاز روشن کند که همین کار منجر به سوختن او شد. خانم وب بعد از سوختن فریاد زد و به خیابان شتافت و همسایگان به او کمک کردند. اما او در بیمارستان بر اثر شدت سوختگی درگذشت. پسر این زن کمپینی را برای آگاهی از خطرات کرم‌های مرطوب کننده و اطمینان از استفاده ایمن از آن‌ها راه‌اندازی کرد.

مرگ عجیب

اداره آتش نشانی لندن گفت: "بسیاری از نرم کننده‌ها حاوی پارافین یا روغن‌های طبیعی هستند که همه آن‌ها قابل اشتعال هستند. "از کرم‌های نرم کننده به طور گسترده‌ای برای درمان خشکی و خارش پوست ناشی از اگزما یا پسوریازیس استفاده می‌شود.  آتش نشان‌ها گفتند که این کرم‌ها اغلب برای افراد مسن که با مشکلات حرکتی مواجه هستند خطر دارد. نیرو‌های آتش نشانی لندن اعلام کردند از سال ۲۰۱۷، در آتش سوزی‌های ناشی از استفاده از محصولات قابل اشتعال، ۱۶ نفر کشته شده اند. کارشناسان بر لزوم پرهیز از شمع روشن، اجاق گاز، سیگار کشیدن یا قرار گرفتن در معرض هر منبع دیگری از آتش برای کسانی که از این نرم کننده‌ها استفاده می کنند تاکید کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۲:۳۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
ان شاالله که حال همه بیماران کرونایی بهبود یابد چون آنها هم بی گناه گرفتار این بیماری منحوس شده اند وهم مظلوم
واقع شده اند چون متأسفانه امروزه هرنوع بیماری دیگر در
گذشته بوده امروزه به بیماری کرونا ربط می دهند واکثر بیماران خدا بهشون رحم کندچون امروزه بیماری ساده هم برای خانواده ها نگران کننده است، ومن خودم یک خواهر داغدار هستم؟؟؟!!!!