قدردانی وزیر ارتباطات از هنرمند معروف

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در استوری اینستاگرام خود از گزارش اکبر عبدی درباره وضعیت اینترنت در شهرستان رودبار قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استوری اینستاگرام خود از گزارش اکبر عبدی بازیگر معروف و قدیمی سینما و تلویزیون ایران درخصوص رفع  مشکل اینترنت در شهرستان رودبار قدردانی کرد. 

گفتنی است که طی چند روز گذشته اکبر عبدی چهره معروف سینما، پستی را با ذکر نام وزیر ارتباطات منتشر کرده بود و در آن درباره وضعیت اینترنت تحصیلی دانش‌آموزان در روستایی از توابع شهرستان رودبار نوشته بود:

"چند روزى می‌گذرد براى فیلمبردارى سریالى در محله بلوکات واقع در شهرستان رودبار مزاحم مردمان خونگرمشان هستم، بعد از چندین روز عوامل سریال متوجه امرى می‌شوند. دانش آموزان عزیزم در این روستا براى حضور در کلاس‌هاى مجازى تنها یک راه داشتند آن هم این بود که براى استفاده از اینترنت باید به لب جاده براى برقرارى دسترسى می‌رفتند. بعد از انتشار چندین عکس در فضاى مجازى وزیر جوانمان آقاى آذرى جهرمی دستورى مبنى بر حل مشکل این عزیزانمان صادر می‌کند.
پس اگر همتى باشد هیچ مشکلى حل نشدنى نیست"

قدردانی وزیر ارتباطات از اکبر ابدی

قدردانی وزیر ارتباطات از اکبر ابدی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
جمله زیبایی بود:

اگر همتى باشد هیچ مشکلى حل نشدنى نیست
آخرین اخبار