قدردانی فرماندار میانه از همکاری بازاریان با ستاد کرونا

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به نقش بازار و بازاریان در اقتصاد و مسائل اجتماعی، از سعه صدر و همکاری بازاریان در عمل به مصوبات ستاد کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در دیدار هیات امنای بازار میانه با قدردانی از تلاش اعضای هیات امنا در پیشبرد امور بازار و ارائه خدمات مطلوب و حمایتی در پیشامد‌ها و حوادث از جمله در زلزله سال گذشته گفت: اصناف، کسبه و بازاریان همواره در امور خیر و کمک به همنوع پیشتاز و یاریگر مسئولان بوده اند.

او افزود: قشر اصناف و بازاریان در امر مقابله با کرونا نیز از هیچ کمکی در حمایت از مدافعان سلامت شهرستان و کمک به مردم برای تامین اقلام و مواد بهداشتی دریغ نکرده اند و حتی با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تاب آوری کم در جامعه در خصوص تعطیلی بازار برای بار چندم سعه صدر نشان داده اند که جای بسی قدردانی دارد.

او از هیات امنای بازار خواست تا با شهرداری برای ایمن سازی بازار بویژه در امنیت درب‌های ورودی بازار هماهنگ شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه اجرای پیاده راه در مسیر ورودی بازار را سبب اثرات اقتصادی مثبت و زیباسازی اطراف بازار و تعویض زیرساخت‌ها خواند و از تحمل کسبه خیابان و بازاریان برای اجرای طرح از سوی شهرداری تشکر کرد.

مشایخی به اشاره به اینکه قسمت عمده طرح اجرا شده است افزود: این طرح در روز‌های سرد زمستان نیز تعطیل نخواهد شد تا شاهد اتمام آن تا پایان سال جاری باشیم.

او در ادامه از اعضای هیات امنای بازار خواست تا بعد از اتمام تعطیلی بازار، بازاریان را موظف به رعایت موارد بهداشتی از جمله زدن ماسک کرده و تمهیدی اتخاذ کنند تا در ورودی‌های بازار کفش‌های مراجعه کنندگان بازار ضدعفونی و مراجعه کنندگان نیز ملزم به زدن ماسک شوند.

او عدم رعایت موارد بهداشتی، شرکت در تجمعات، عدم فاصله گذاری اجتماعی و برگزاری عروسی و مراسم ختم را از مهمترین عوامل شیوع هرچه بیشتر بیماری برشمرد و تاکید کرد: گام اول در امر مقابله با شیوع بیماری کرونا، خود مراقبتی است.

فرماندار ویژه میانه در پایان برای کمک به رفع مشکلات بازار اعلام آمادگی و اظهار کرد: با کمک به رفع مشکلات بازار شاید بتوان قسمتی از زحمات این قشر در حمایت از دولت و همراهی با مسوولان را جبران کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار