ثبات نداشتن قیمت بازار دلیل گرانی‌ها

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه ثبات نداشتن قیمت در بازار را دلیل گرانی‌ها دانست و گفت : بسیجیان برای کنترل بازار به کمک اتاق اصناف می‌آیند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رامین پهلوانی رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از کمک بسیج به اتاق اصناف برای کنترل بازار خبر داد و گفت : در این رابطه جلساتی با سپاه داشته‌ایم و قرار است بسیجیان برای کنترل بازار به کمک اتاق اصناف بیاید.

او گفت : مردم حق دارند از وضعیت بازار گله‌مند باشند، ولی مطمئن باشند نظارت هست؛ نوسان قیمت به دلیلی ثبات نداشتن قیمت کشور است که باید از تولید شروع شود و مستقیم به دست صنف برسد وقتی توسط دلال دست به دست می‌شود گرانی‌های این روز بازار را در بردارد.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه افزود: تا ثبات قیمت نباشد نظارت‌ها کامل نمی‌شود، البته ملاک ما در بازرسی‌ها قیمتی که سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده اعلام می‌کند، است نه قیمتی که مغازه‌دار ارائه می‌دهد.

پهلوانی افزود: متأسفانه در اجرا و تدوام تنبیه برای افرد خاطی هم ضعف داریم، تنبیهات در حدی نیست که فرد خاطی از تکرار آن امتناع کند.

او به فعالیت ۶۰ هزار واحد صنفی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی داریم علاوه بر کنترل قیمت بازار، بازرسی از رعایت دستورالعمل های بهداشتی اصناف با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا را نیز بر عهده داریم که قرار شده دوستان بسیجی برای نظارت بیشتر کنترل قیمت‌ها به کمک ما بیایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.