مدیرکل کمیته امداد استان ایلام مطرح کرد؛

افزایش ۷۴ درصدی پرداخت زکات در ایلام

موسی‌نژاد گفت: پرداخت زکات در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۴ درصد افزایش داشته و مردم نیکوکار بیش از ۵۲ میلیارد ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت زکات در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۴ درصد افزایش یافته است.

اوافزود: مردم نیکوکار استان نیز در نیمه نخست امسال بیش از ۵۲ میلیارد ریال زکات پرداخت کرده‌اند که افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام عمده‌ترین زکات پرداخت شده در استان را زکات غلات و فطره عنوان کرد و اظهار کرد: رقم میزان زکات پرداختی غلات ۱۴ میلیارد ریال است.

موسی‌نژاد با عنوان اینکه زکات دام یکی دیگر از اقلام زکات پرداختی مردم استان است ادامه داد: در این مدت نیز مردم استان ایلام بیش از ۶۶۰ راس دام به ارزش ۸ میلیارد ریال به عنوان زکات تحویل شورای زکات استان داده‌اند که این رقم نیز بیش از سه برابر رقم سال گذشته بوده است.

اوبیان کرد: همچنین با اجرای طرح شجره طیبه در مناطق مختلف استان، مقادیر قابل توجهی ثمره درختان اهدا شده در قالب زکات مستحبی جمع آوری شد و امیدواریم در سال‌های آینده میزان درآمد از این محل نیز افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.