نظارت بهتربر بازار نیازمند تعامل بیشتر با فرمانداران و سایر دستگاه‌ها است

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب و شرایط خاص اقتصادی و به منظور تشدید گشت‌های مشترک و نظارت بهتر بر بازار نیاز به تعامل بیشتر با فرمانداران و سایر دستگاه‌های متولی وجود دارد تا بسیاری از کمبود‌ها و موانع رفع شود.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در این شهرستان با توجه به گستردگی جغرافیایی و بسیاری از مشکلات همکاران با وجود کمبود‌ها سعی و تلاش دارند که بهترین عملکرد را داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ایرانشهر با توجه به خط ارتباطی جنوب این استان با سایر استان‌ها و شهرستان‌های مرکزی و شمالی سیستان و بلوچستان با حجم بالای پرونده‌های قاچاق روبرو است که اگر دستگاه‌های متولی مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان بطور جدی و هماهنگ در مبارزه و مقابله با این پدیده اقدام کنند می‌توان شاهد پیشگیری از تخلف قاچاق بود.

 فرماندار شهرستان ایرانشهر نیز در این نشست گفت: نقش تعزیرات حکومتی در این شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

ابوذر کوثری افزود: هر چه ادارات پویا باشند موفقیت برای دولت و نظام بیشتر خواهد شد.

او تعزیرات حکومتی را دستگاه محوری دانست و اظهار داشت: با توجه به افزایش مشکلات معیشتی و گرفتاری‌های کنونی نسبت به گذشته، هر چه مشکلات مردم بیشتر شود خواسته‌ها نیز افزایش می‌یابد و متعاقب آن حجم کار دستگاه‌های متولی بیشتر می‌شود.

فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر با قدردانی از اقدامات تعزیرات حکومتی در ایرانشهر افزایش برخورد‌ها با متخلفان و بالا بردن بیلان کاری را خواستار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار