یک مقام مسئول در پالایشگاه خانگیران خبرداد؛

اجرای بیش از شش هزار نفر ساعت دوره آموزشی پدافند غیرعامل در پالایشگاه خانگیران

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: در سال گذشته بیش از شش هزار نفر ساعت آموزش پدافند غیرعامل در این مجتمع گازی اجرا شده است.

سید اسماعیل قادری رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: پالایشگاه خانگیران به عنوان حیاتی‌ترین مجتمع صنعتی در شمال و شمال شرق کشور نقش مهمی در تولید انرژی دارد لذا آموزش‌های پدافند غیرعامل برای سه گروه کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری شاغل در مجموعه در طول سال برگزار می‌ شود.

او افزود: بر اساس مقررات و شیوه نامه‌های اجرایی کلاس‌های آموزشی پدافند غیرعامل طی سالیان گذشته در این مجتمع گازی برنامه ریزی و اجرایی شده است که در طول سال ۹۸ میزان شش هزار و ۴۲۶ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شده است.

رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور و با هدف سلامت هرچه بیشتر کارکنان شاغل، دوره‌های آموزشی از حضوری به غیرحضوری تغییر یافته و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود که طی چهار دوره امسال یک هزار و ۷۷۶ نفر ساعت دوره پدافند غیرعامل تاکنون برگزار شده است.

قادری بیان کرد: همچنین یک دوره مدیریت واکنش در شرایط اضطراری به میزان ۴۳۲ نفر ساعت برای کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری و یک دوره پدافند غیرعامل ویژه مسئولین ارشد پالایشگاه برگزار شده است.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.