اولین اطلاعات منتشر شده از دوربین گوشی Samsung Galaxy S21

رندرهای منتشر شده از گوشی Samsung Galaxy S21 اطلاعات دوربین این گوشی را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ هر ساله گوشی پرچمدار جدید خود را با امکانات بسیار بالا نسبت به گوشی‌های میان رده و پایین رده خود معرفی می‌کند که به دلیل داشتن قیمت بالاتر نسبت به سایر گوشی‌های این شرکت، افراد نسبتا کمی توانایی خرید آن‌ها را دارند. به تازگی نیز اطلاعاتی درباره گوشی پرچمدار جدید این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت سامسونگ تمرکز بسیار خاصی روی گوشی Samsung Galaxy S21 گذاشته است.

اولین رندر منتشر شده از این گوشی نشان می‌داد شرکت سامسونگ دوربین این گوشی را با برجستگی نسبتا زیادی طراحی کرده است اما اطلاعات خاصی درباره لنزهای استفاده شده در این گوشی و همچنین پیشرفت‌های آن نسبت به دوربین گوشی S20 Ultra را اعلام نمی‌کرد.

اما به تازگی اطلاعاتی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ در بخش دوربین گوشی Galaxy S21 Ultra صرفا یک تغییر بسیار کوچک اعمال کرده است. ظاهرا در این گوشی از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. در بخش سنسور نور این بار از سنسور ISOCELL HM3 استفاده شده است که حدود ۱۲ درصد حساسیت بالاتری نسبت به نور دارد و به این ترتیب پرچمدار جدید شرکت سامسونگ توانایی ثبت عکس با تصاویر بالاتری را دارد.

گوشی Samsung Galaxy S21

استفاده از سنسور فوکوس لیزری در گوشی Galaxy S21 Ultra

علاوه بر این اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد این گوشی توانایی عکسبرداری بسیار سریعی دارد که مدت زمان گزارش شده برای هر پیکسل تصویر برداری تنها 0.8μm گزارش شده است. از دیگر موارد گزارش شده درباره این دوربین باید به حذف سنسور 3D ToF و جایگزین شدن آن با سنسور فوکوس خودکار لیزری اشاره کرد. در حال حاضر تنها گوشی شرکت سامسونگ که توانایی فوکوس خودکار لیزری دارد گوشی Note 20 Ultra است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست و باید منتظر اعلام شرکت سامسونگ درباره سایر اطلاعات این گوشی باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.