سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری برای توسعه شرکت Nuro

مجموعه اتومبیل سازی هوشمند نورو مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار را روی تولید خودروهای R2 سرمایه گذاری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اتومبیل‌های هوشمند و الکتریکی نورو که خودروهای ساخته شده توسط آن بدون برخورداری از فرمان مسیر خود را طی می‌کنند و تنها اتاقک‌هایی برای قرارگیری وسایل دارند، به تازگی سرمایه خود را به میزان قابل توجه‌ای افزایش داده است.

بر اساس صحبت‌های سخنگوی شرکت مذکور، مجموعه Nuro به تازگی ۵۰۰ میلیون دلار بر روی تولید اتومبیل‌های هوشمند الکتریکی سرمایه‌گذاری کرده چرا که طی مدت گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا درخواست مردم برای سرویس‌های اتومبیل‌های هوشمند نورو افزایش داشته است.

شرکت Nuro اولین مجموعه‌ای نیست که به دنبال شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا سرمایه‌ خود را افزایش می‌دهد. اوایل سال جاری، مجموعه Waymo که زیر نظر شرکت آلفابت فعالیت دارد با افزایش ۳ میلیارد دلاری سرمایه به فعالیت خود ادامه داد. این سرمایه‌گذاری مجدد باعث شد کل مبلغ سرمایه در سال ۲۰۲۰ به ۷.۱ میلیارد دلار برسد. با وجود این که مبلغ مذکور بسیار بالا به نظر می‌رسد اما باید گفت شرکت Waymo تنها در سال ۲۰۱۸ ۹.۴ میلیارد دلار سرمایه‌ داشت.

ارزش فوق‌العاده سهام شرکت Nuro


بیشتر بخوانید


ارزش فوق‌العاده سهام شرکت Nuro

ارزش فوق‌العاده سهام شرکت Nuro

شرکت نورو از طرف دیگر اوایل سال گذشته ۹۴۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد و گزارش‌ها حاکی از این است که ارزش سهام این مجموعه پس از آن به ۵ میلیارد دلار رسید. سرمایه‌گذاری جدید نورو نیز به این شرکت کمک می‌کند تا کارخانه‌های خود را گسترش دهند تا تولید اتومبیل‌های هوشمند افزایش یابد.

ارزش فوق‌العاده سهام شرکت Nuro

شرکت Nuro در حال حاضر ۵ هزار اتومبیل الکتریکی R2 فعال در خیابان‌های هوستون، تگزاس، آریزونا و کالیفورنیا دارد. مدیرعامل این مجموعه طی مصاحبه‌های خود اعلام کرد که کارخانه تولید اتومبیل‌های آن‌ها در دیترویت قرار دارد اما او از تعداد خودروهای R2 تولید شده در هر روز صحبتی نکرد. وی همچنین اظهار داشت که آن‌ها قصد دارند خودروهایی طراحی کنند که برای تخلیه بار نیازی به نیروی انسانی ندارند.

ارزش فوق‌العاده سهام شرکت Nuro

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار