برگزاری جشنواره نیاصرم در اصفهان

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت:هدف از طرح‌ریزی جشنوارۀ «نیاصرم» معرفی مادی‌های اصفهان به عموم مردم، فراهم کردن تولیدات رسانه‌ای و هنری درباره مادی‌های اصفهان، شناسایی و معرفی هنرمندان عکاس فعال در حوزه گردشگری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا مساح، رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: باوجوداینکه مادی‌ها یکی از جاذبه‌های اختصاصی اصفهان هستند و تأثیر عمیقی بر زندگی مردم دارند، در طول سال‌های گذشته چه به لحاظ شهرسازی و چه در حوزۀ تاریخی، فرهنگی به آن توجه کمتری شده و اقدام مناسبی برای معرفی آن صورت نگرفته است.

او ادامه داد: با توجه به لزوم بازنگری در جاذبه‌های گردشگری، به نظر می‌رسد که باید نگاهی متفاوت به شهر اصفهان داشته باشیم و از بعضی از ظرفیت‌های مغفول شهری مانند مادی‌ها، گردوغبار را بزداییم که جشنوارۀ «نیاصرم» گامی است در همین راه.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان هدف از طرح‌ریزی جشنوارۀ «نیاصرم» را معرفی مادی‌های اصفهان به عموم مردم، فراهم کردن تولیدات رسانه‌ای و هنری درباره مادی‌های اصفهان، شناسایی و معرفی هنرمندان عکاس فعال در حوزه گردشگری و تبیین جایگاه و نقش مؤثر عکس و عکاس در حوزه گردشگری دانست و گفت: این جشنواره به‌واسطۀ تولیدات تصویری و رسانه‌ای تصویر واضح‌تری از مادی‌ها ارائه خواهد کرد.

مساح یادآور شد: این جشنواره با همراهی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان برگزار می‌شود و ما روز ۱۱ آبان ماه یک کارگاه آموزشی فتوواک با حضور حمیدرضا صیادی نیز در حاشیۀ آن برگزار کردیم که ویژه عکاسان حرفه‌ای بود، اما برای شرکت در جشنواره، عکاسان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در هر رده سنی تا ۲۳ آبان ماه فرصت دارند عکس‌های خود را به نشانی niasarmphoto@gmail.com ارسال کنند.

او دربارۀ شیوۀ نمایش آثار برگزیدۀ این جشنواره توضیح داد: برای جلوگیری از تجمع، چند دستگاه که تا شعاع ۱۰۰ متری را پوشش می‌دهد در مکان‌هایی مثل چهارباغ که مردم برای تفنن در آن حرکت می‌کنند قرار خواهیم داد و به این واسطه، آن‌ها می‌توانند بدون استفاده از اینترنت، عکس‌های برگزیدۀ جشنواره نیاصرم را روی تلفن همراه خود تماشا کنند.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: البته ما در کنار عکس، اطلاعات گردشگری مادی‌ها را نیز به شکل مکتوب آمده می‌کنیم، به‌طوری‌که عامه مردم میل خواندن آن را داشته باشند و بعد این اطلاعات در کنار عکس‌ها در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار