"تهران سعادت" اولین انتخاب برای حمل بار و باربری

امروزه با راه اندازی شرکت های اتوبار و باربری مشکلات اسباب کشی تا حد زیادی حل شده است و شما می توانید بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای اثاث خود را جابجا کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از دغدغه های افرادی که به هر دلیلی باید محل زندگی خود را تغییر دهند اسباب کشی منزل است و به دلیل مشکلات و دشواری هایی که در این مورد وجود دارد معمولا کسی چندان کلمه اسباب کشی برایش خوشایند نیست.اما امروزه با راه اندازی شرکت های اتوبار و باربری این مشکلات تا حد زیادی حل شده به گونه ای که شما می توانید بدون هیچگونه استرس و دغدغه ای در این زمینه اثاث خود را جابجا کنید.

باربری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت با ارائه بهترین خدمات و به کارگیری نیروی متخصص و با تجربه در حمل و جابجایی اسباب و وسایل شما آماده خدمت رسانی است.اگر شما نیز در زمره افرادی هستید که قصد اسباب کشی و جابجایی دارید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با ویژگی های یک باربری و اتوبار خوب آشنا شوید و با اطمینان کامل اسباب کشی منزلتان را به باربری تهران سعادت بسپارید، پس با ما همراه باشید:

باربری و اتوبار چیست؟

برای باربری و اتوبار می توان معانی متعددی بیان کرد ولیکن بهترین تعریف که برای باربری می توان عنوان کرد عبارت است از اقدامات لازم برای حمل و جابجایی بار از مکانی به مکان دیگر. این جابجایی ممکن از داخل یک شهر و از محله ای به محله ای دیگر باشد و یا این که از شهری به شهر دیگر. البته لازم است که بدانید این اتوبار تنها شامل حمل بار در داخل کشور می شود ولی باربری شامل جابجایی و باربری بین المللی نیز می شود.حمل بار شامل جابجایی  اسباب و اثاثه منزل- اداره و یا شرکت می شود.

انواع باربری و اتوبار کدام است؟

باربری و اتوبار ممکن است به صورت های مختلفی انجام شود که این امر به فاصله مکانی برای جابجایی بارها بستگی دارد که در ادامه به بررسی انواع باربری می پردازیم:

  • باربری زمینی

اغلب افراد برای جابجایی اسباب و اثاثه خود این نوع اتوبار را انتخاب می کنند، وسیله نقلیه که برای جابجایی بار در باربری زمینی مورد استفاده قرار می گیرد می تواند وانت بار، کامیون و یا هر نوع ماشین بارکشی دیگر باشد.

  • باربری با قطار

شاید تعجب کرده باشید اما باربری با قطار نیز انجام می شود و این روش برای جابجایی اثاث منزل نمی تواند روش مناسبی باشد و معمولا از قطار برای جابجایی بارهای تولیدی استفاده می شود.

  • باربری هوایی

علاوه بر روش های زمینی از روش های هوایی نیز برای جابجایی بار و اسباب کشی استفاده می شود، که باربری هوایی برای فاصله های طولانی میان مکان های جابجایی  کاربرد دارد، از این نوع نیز نمی توان برای اسباب کشی منزل استفاده کرد.

  • باربری دریایی

نوع دیگری از باربری و اسباب کشی نیز وجود دارد که از طریق دریا و با استفاده از کشتی های حمل بار استفاده می شود،باربری دریایی که نوعی اعتبار در امور اسباب کشی نیز محسوب می شود برعکس روش باربری هوایی و قطار از آن برای  جابجایی اسباب و اثاث منزل نیز استفاده می شود.به عنوان مثال تصور کنید که قصد دارید که از یک شهر بندری به یکی از جزایر جنوبی نقل مکان کنید در این صورت چگونه وسایل منزلتان را جابجا می کنید، قطعا باربری دریایی بهترین گزینه انتخابی است.افرادی که می خواهند از خدمات باربری بهره مند شوند و حمل بار و جابجایی وسایل خود را به شرکت های باربری و اتوبار بسپارند می بایست متناسب با شرایطی که دارند یکی از انواع خدمات باربری را انتخاب نمایند، اما آنچه که در این میان بسیار مهم است انتخاب شرکت مناسب ارائه دهنده خدمات باربری است.

نام شرکت پیشنهادی ما تهران سعادت است. شرکتی که بیش از ۷۰ سال سابقه خدمت رسانی به  مردم عزیز ایران را دارد. این شرکت تمام خدمات باربری اعم از خرده تا عمده را بر عهده می گیرد و توانایی انتقال و جابجایی انواع بار به تمام نقاط ایران را دارد. اتوبار تهران خدمات شایان ذکری را به مردم شریف تهران بزرگ کرده است. این اتوبار در همه فصول و به طور تمام وقت وظیفه جابجایی کالا ها و وسایل مردم را به نحوه احسن انجام داده است.

در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت از آن برخوردار است را مورد بررسی قرار می دهیم و اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار می دهیم :

ویژگی های یک شرکت باربری خوب و معتبر کدام است؟

حتما دقت داشته باشید که شرکتی باربری که برای حمل و جابجایی وسایل منزل و یا شرکت خود انتخاب می کنید تمام ویژگی هایی که در ذیل اعلام می کنیم را داشته باشد تا در این خصوص با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید.

  • اعتبار شرکت خدمات باربری

می بایست قبل از هرچیز شرکتی را انتخاب کنید که دارای اعتبار رسمی از شرکت خدمات باربری باشد حتما در این خصوص نهایت توجه خود را به کار ببرید تا از بروز هرگونه مشکلی ممانعت کرده و عملیات باربری با بهترین و درست ترین روش ممکن انجام شود.شرکت های باربری و اتوبار دارای اعتبار رسمی از افراد آموزش دیده و متخصص برای جابجایی و اثاث کشی استفاده می کنند.

  • هزینه خدمات باربری

دقت داشته باشید شرکتی را برای حمل و جابجایی وسایل خود انتخاب کنید که قیمت مناسبی را برای ارائه خدمات خود در نظر گرفته باشد، برای این منظور توجه کنید که شرکت مذکور زیر نظر اتحادیه شرکت های خدمات باربری بوده و قیمت خود را بر اساس نرخ اتحادیه اعلام کند.البته ذکر این نکته نیز لازم است که شرایط جابجایی و مکانی در قیمت باربری تاثیر گذار است به عنوان مثال هزینه خدمات باربری از یک شهر به شهر دیگر با حمل بار داخل شهری فرق دارد و همچنین قیمت ماشین وانت بار با کامیون نیز متفاوت خواهد بود.

  • پیروی از استانداردهای باربری

بسته بندی لوازم و اثاثیه می بایست براساس استانداردهای باربری صورت گرفته باشد رعایت این اصول موجب می شود که در زمان جابجایی هیچکدام از وسایل صدمه نبیند، به عنوان مثال باربری تهران سعادت برای بسته بندی ظروف شکستنی از پلاستیک های مخصوص حباب دار استفاده می کند، همچنین وسایل بسته بندی را به گونه ای داخل ماشین حمل بار قرار می دهند که در مدت زمان جابجایی از مکانی به مکانی دیگر در جای خود ثابت می ماند.

  • پشتیبانی خدمات

یکی از ویژگی های بارز شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت برخورداری از پشتیبانی آنلاین است.

  • امکان دسترسی آسان به شرکت

از دیگر ویژگی های بارز شرکت باربری تهران سعادت که موجب متمایز بودن ان نسبت به سایر شرکت های باربری در سطح تهران شده است امکان ارائه خدمات در تمامی ساعات شبانه روز است.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های شرکت تهران سعادت می توانید نام تهران سعادت را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 88888648-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های خوب کارشناسان تهران سعادت بهره مند شوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۱ ۱۶ دی ۱۳۹۹
همیشه انتخاب یک باربری و اتوبار مطمئن در تهران دغدغه ای بوده واقعا ، شرکت باربری خوب در تهران خیلی کم پیدا میشه و ممنون میشم اگر شرکت خوبی میشناسید معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا مرادی
۱۰:۳۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
بنده از خدمات باربری و اتوبار شرکت تهران سعادت استفاده کردم ، از خدماتشون راضی بودم ممنون از شما
آخرین اخبار