کشف جاده‌ای متروکه و عجیب در دل صحرای امارات +عکس

لیام کلایتون، عکاس هواپیماهای بدون سرنشین انگلیسی، مکان‌های منحصر به فردی را در سراسر امارات متحده عربی پیدا و آن را ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لیام کلایتون عکاس معروف انگلیسی که اغلب در وب سایت‌ها و نقشه‌های گوگل در حال جست‌و‌جوی برای یافتن مکان‌های عجیب غریب است، در آخرین کشف خود یک جاده در امارات پیدا کرد که این جاده بی‌نظیر به سمت صحرای لیوا کشیده شده و در فاصله دو ساعته با ابوظبی قرار دارد.

كلیتون گفت: من در روز روشن و بدون دوربین، مسافت‌های طولانی را تا محل‌های مختلف طی می‌كنم، تا از ایمن بودن آن مکان‌ها مطمئن شده و برای ثبت عکس آن مسیر را یادداشت می‌کنم.


بیشتر بخوانید


در ادامه تصویری را که این عکاس از جاده محسور کننده به ثبت رسانده، مشاهده می‌کنید.

یک عکاس انگلیسی جاده‌ای متروکه در صحرای امارات پیدا کرد (عکس)

عکس‌های زیبای او مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و این عکس‌ها با باز نشر حداکثری روبرو شد. بسیاری از مخاطبان این تصاویر را با عنوان انتقام طبیعت از ساخته‌های بشر مطرح کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
خود امارات چیزی ندارد .
منتظر باشید که نفت انجا تمام شود و یا آمریکا بر امارات غضب کند .
آنوقت امارات از بین خواهد رفت .
روز غضب آمریکا بر امارات نزدیک است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
این کلاهیه که غربیا سر اینا گذاشتن گفتن برایتون جاده تو کویر می کشیم و پولشونو گرفتن رفتن این بدبختا هم جاده ندارن. اگه قابل ساخت جاده بوده باید هوایی میساختن که نره زیر ماسه بادی دفن بشه البته خیلی پر هزینه می شده.
آخرین اخبار