جهرمی: هیچ محدودیتی برای واگذاری سیم‌کارت به مهاجران افعانستانی وجود ندارد

وزیر ارتباطات ضمن رسیدگی به مشکل مهاجران افغانستانی در دریافت سیمکارت، پستی را در اینستاگرام خود منتشر و درباره آن توضیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرده و درباره مشکل مهاجران افغانستانی در دریافت سیمکارت توضیحاتی را ارائه داد.


بیشتر بخوانید


جهرمی در پی رسیدگی به این مشکل، در اینستاگرام خود نوشت:

"دیروز یکی از مهاجرین عزیز افغانستانی، با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرامش، از مشکلاتی که تهیه سیم‌کارت برای مادرشان فراهم کرده بود نوشته بودند و خواسته بودند به این موضوع رسیدگی شود.

بررسی کردم. اول که هیچ محدودیتی برای واگذاری سیم‌کارت به مهاجرینی که دارای مدارک اقامتی معتبر هستند؛ وجود ندارد.

دوم اینکه برای واگذاری سیم‌کارت به مادر ایشان، هیچ استعلامی از سامانه احراز هویت سازمان تنظیم مقررات نشده است. این بدان معناست که دفتر خدمات ارتباطی، از وظایف خود تخطی کرده است. به او گفته‌اند سیم‌کارت به شما نمی‌دهند، تا چند تومان پول بیشتر بگیرند و نقره داغش کنند. بی‌وجدانی است انصافا.

سوم اینکه، شب گذشته، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات، جناب آقای هادیان با ایشان تماس می‌گیرد و ضمن دلجویی مشکل مادرشان را حل می‌کنند.

چهارم اینکه به سازمان تنظیم مقررات دستور دادم که اولا دفتر متخلف شناسایی، برخورد قانونی با ایشان، به عمل آید. در سامانه ۱۹۵ هم امکان ثبت شکایات اتباع سایر کشور‌ها از دفاتر خدماتی فراهم آید."

نتیجه رسیدگی آذری جهرمی به واگذاری سیمکارت به مهاجران افغانستانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اگر خلاف کرد می خواهی چکار کنی