بازیکن تیم ملی فوتبال بوسنی: برابر ایران نشان می دهم اتفاقی به تیم ملی دعوت نشده ام

بازیکن تیم ملی فوتبال بوسنی از آمادگی بالای خود برای دیدار برابر ایران گفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ba.n۱info, آلمدین زیلکیچ، بازیکن تیم ملی فوتبال بوسنی که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است درباره این دیدار گفت:  مانند هر بازیکنی حضور در تیم ملی افتخار بزرگی برای من است و مهمتر از همه مسئولیت حضور در اینجا است. زیرا تیم ملی نشانه همه چیز است. مهم این است که خودم را همانطور که هستم برابر رقبا نشان دهم و تأیید کنم که تصادفاً به تیم ملی دعوت نشده ام.

او ادامه داد: همه بچه‌ها در شرایط خوبی هستند و من را به خوبی از اولین جلسه پذیرفته اند. به عنوان مثال، با رحمانوویچ، تاتار، تودوروویچ و دانیلوویچ  من هیچ فشار و مشکلی را احساس نمی‌کنم که برای اولین بار در جمع تیم ملی  هستم. احساس خوبی دارم، این نکته برجسته و تشویق برای ادامه کار است.  

 زیلکیچ با اشاره به اینکه برابر ایران در بازی امروز آماده است، عنوان کرد: صادقانه بگویم، من برای هر بازی آماده هستم. این ممکن است بی حیایی به نظر برسد، اما من به طور کلی از نظر ذهنی قوی و مثبت هستم و اعتماد به نفس دارم. اگر اولین بازی خود را مقابل ایران انجام دهم خوشحال می شوم. با این حال، حتی اگر این اتفاق نیفتد، ناامید نخواهم شد. من واقعاً افتخار می‌کنم که اینجا هستم و اگر یک دقیقه وقت کسب کنم، برای آن دقیقه هر کاری از دستم بر می‌آید انجام می‌دهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار