کسب چهارمین برد کازرونی‌ها در لیگ برتر هندبال

شهید شاملی با شکست نفت و گاز گچساران به طور موقت صدرنشین لیگ برتر هندبال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رییس هیات هندبال استان فارس گفت: در روز سوم از مرحله دوم مسابقات دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل نفت و گاز گچساران به برتری دست یافت.

او اضافه کرد: نماینده فارس نیمه نخست این دیدار را با نتیجه ۱۳-۹ به پیروزی رسید و در نیمه دوم نیز برتری شهید شاملی مقابل حریف گچسارانی ادامه داشت تا در پایان ۳۰ دقیقه وقت قانونی، این هندبالیست‌های کازرونی باشند که ۳۱-۲۲ پیروز بازی لقب بگیرند.

در پایان روز سوم از برگزاری مرحله دوم این رقابت‌ها تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب چهار برد و هشت امتیاز، موقتاً در صدرجدول رده بندی گروه نخست قرار گرفت.

در صورت برد ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس بهبهان که ساعت ۱۹ امروز این دیدار برگزار می‌شود، نماینده اصفهان با یک مسابقه بیشتر و تفاضل گل بهتر، صدرنشین گروه نخست می‌شود و نماینده فارس به مکان دوم خواهد رفت.

تیم شهید شاملی کازرون در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران، پرسپولیس بهبهان، ستارگان دشتستان و پاس ناجا قم همگروه است.

دور دوم سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور یادواره شهید پورجعفری با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران به میزبانی سالن شهید حاج قاسم سلیمانی تهران در حال برگزاری است و بازی‌های مرحله رفت گروه نخست امشب با بازی ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار