پایداری شبکه آب شرب در بخش غیزانیه و روستاهای اطراف

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: مشکل تولید و انتقال آب به مناطق و تاسیسات‌های شیبان، صفیره، نزهه و دهلاییه به شکل کامل مرتفع شد.

محمود آریا خاکی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با اتمام ۳ مرحله از پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه در واقع مشکل تولید و انتقال آب به مناطق و تاسیسات‌های شیبان، صفیره، نزهه و دهلاییه به شکل کامل مرتفع شد و روستا‌های مشرحات و صفیره به شکل پایدار آب دارند.

او بیان داشت: توزیع آب به شبکه‌های داخلی روستا‌ها به دلیل قدمت، فرسودگی، انسداد آن‌ها و فاقد آب بودن طی چند سال گذشته نیاز به بازسازی و ترمیم و عملیات اصلاحی دارد.

آریاخاکی افزود: باتوجه به فرسودگی خط انتقال، بعضا این خط دچار شکستگی می‌شود که به مقدار ۵۰۰ متر از طول لوله تعویض شد و اکیپ‌ها مرتب در حال تعمیر و اصلاح خطوط هستند و همچنین روستای صفیره باتوجه به قدمت شبکه توزیع و پس از مجوز‌های حفاری دریافتی در صدد تعویض کامل شبکه توزیع هستیم.


بیشتر بخوانید

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوزستان ادامه داد: روستا‌های طویله یباره، طویله بزرگ، طویله سیدجعفر، طویله کواکب و چای و رشام  قبلا فاقد آب  بودند که در هفته ۴ ساعت آبرسانی می‌شدند، در حال حاضر به مقدار نیاز آب خانوار‌ها هفته‌ای به میزان ۲۴ ساعت آب دارند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.