کارشناس فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی بوسنی توضیحاتی را ارائه کرد.

ابراهیم قاسم‌پور کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی بوسنی اظهار کرد:  تیم ملی بوسنی ۹ بازیکن اصلی اش  را وارد زمین مسابقه نکرد و آن‌ها فشار زیادی به تیم ملی فوتبال کشورمان وارد نکردند، به همین علت ملی پوشان محک جدی در این بازی نخوردند. در مجموع بازیکنان تیم ملی خوب بازی کردند و در نهایت توانستند این بازی را پیروز شوند.  

او ادامه داد: اگر تیم ملی بوسنی با همه توان خود برابر تیم ملی فوتبال کشورمان بازی می‌کرد، در آن صورت نقاط ضعف تیم ملی آشکار می‌شد و کادر فنی در جهت برطرف کردن نقاط ضعف تدابیری در بازی‌های آینده در نظر می‌گرفت، اما چنین اتفاقی رخ نداد. به نظرم تیم ملی فوتبال نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری با حریفان قدرتمند دارد تا اسکوچیچ به مشکلات تیمش پی ببرد و به اهداف خود برسد. به نظرم شرایط تیم ملی فوتبال با حضور بازیکنان کلیدی از جمله  طارمی و آزمون بهتر می‌شود.  

قاسمپور: تیم ملی فوتبال برابر بوسنی محک جدی نخورد/ بضاعت لازم برای صعود به جام جهانی را داریم

عابدزاده در خروج هایش از دروازه تیم ملی خوب عمل کرد 

قاسم‌پور درباره عملکرد امیر عابدزاده در درون دروازه تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم عملکرد عابدزاده برابر تیم ملی بوسنی خوب بود و او در خروج هایش از دروازه خوب عمل کرد و توپ‌های هوایی را گرفت. البته حریف فشار زیادی بر روی دروازه تیم ملی نیاورد تا عابدزاده محک جدی بخورد.  البته مدافعان تیم ملی فوتبال خوب بازی کردند و پرتعداد در محوطه جریمه حضور داشتند و مانع موقعیت سازی حریف شدند.  

کارشناس فوتبال درباره گلزنی کاوه رضایی و مهدی قائدی در این بازی گفت: وحید امیری به خوبی پرسینگ را  انجام داد و توپ را به کاوه رضایی پاس داد و او به خوبی توپ را وارد دروازه تیم ملی بوسنی کرد. رضایی در خارج از کشور بازی می‌کند و خیلی خوب  با بغل پا توانست گلزنی کند و این موضوع نشان می‌دهد که این بازیکن تجربیات لازم را در اروپا کسب کرده است. قائدی هم با شوت دیدنی، گل دوم تیم ملی را به ثمر رساند و این بازیکن نشان داد که به بلوغ کامل رسیده است و در نهایت می‌تواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد.  

قاسم‌پور درباره این که تیم ملی فوتبال می‌تواند به جام جهانی صعود کند، بیان کرد: در حال حاضر شرایط سخت است، اما بازیکنان ما بضاعت لازم را دارند تا به جام جهانی صعود کنیم. البته ساختار فوتبال کشورمان خراب است و همین موضوع باعث می‌شود که با مشکل مواجه شویم. برخی از تیم‌های فوتبال سرمایه‌های زیادی می‌کنند تا به جام جهانی راه یابند، اما ما نمی‌توانیم چند بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های قدرتمند برای تیم ملی کشورمان تدارک ببینیم تا محک جدی بخورد. البته تیم‌های عراق و بحرین از ما هراس دارند و آن‌ها بازی سختی مقابل تیم ملی فوتبال ما خواهند داشت. همچنین اگر شانس با ما یاری کند و اتفاقات غیر منتظره رقم نخورد، در آن صورت تیم ملی فوتبال به جام جهانی راه می‌یابد.


 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار