سهم ارث معلم اندیمشکی گره گشای مشکلات نیازمندان/ از خرید تبلت تا تسویه اجاره خانه‌ها

معلم نیکوکار اندیمشکی ارثیه به مبلغ یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان را برای خرید تبلت و گوشی هوشمند هزینه کرد و به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت هدیه داد.

حسین اسدی معلم نیکوکار اندیمشکی که ارثیه یک میلیارد و ۲۴۵ تومانی را صرف خرید تبلت و گوشی هوشمند و اهدای آن به دانش آموزان نیازمند کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دانش آموزان نیازمند ساکن حاشیه شهر به دلیل محروم بودن از وسایل الکترونیکی و هوشمند، اقدام به ترک تحصیل کرده بودند.

او با اشاره به خرید تبلت و بازگرداندن ۱۴۳ دانش آموز نیازمند به تحصیل، افزود: با توجه به اینکه سال‌های زیادی بازرس مدارس حاشیه شهر بودم، از مشکلات دانش آموزان بی بضاعت مطلع هستم، به همین دلیل تصمیم گرفتم ارثیه پدرم را صرف امور خیر کنم و با انجام این اقدام لبخند برلبان دانش اموزان نیازمند بنشانم.

سهم ارث معلم اندیمشکی گره گشای مشکلات نیازمندان/ از خرید تبلت تا تسویه اجاره خانه‌ها

اسدی درخصوص کمک ۴۰ میلیون تومانی به تعدادی از زنان بی سرپرست اظهار داشت: این مبلغ به منظور ایجاد شغل و تامین مخارج زندگی به جامعه هدف اهدا شده است، ضمن اینکه هزینه درمان تعدادی از بیماران خاص و تسویه اجاره عقب مانده ۱۴ خانواده مستاجر را که در شرایط بد اقتصادی مشکلات آن‌ها چند برابر شده بود را پرداخت کردم.

معلم نیکوکار اندیمشکی بیان کرد: برای عمل به آیه قرآن که می‌فرماید (تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرّ، واجب است که در کارهاى خیر به یکدیگر کمک کنید. به افراد نیازمند، کودکان بی سرپرست، ایتام و کسانی که دست یاری دراز کرده اند را حمایت کنید) قدم در این راه گذاشتم و طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمایند: (ما نقَصَ مالٌ مِن صدَقهٍ قطّ فَأُعطُوا وَ لا تَجَبُنوُا): هیچگاه مال انسان با صدقه کم نخواهد شد، پس بدهید و نترسید، با قدم برداشتن در این راه سرمایه ام نه تنها کم نشد، بلکه با برکت قدم نهادن در راه قرآن چند برابر شد.

سهم ارث معلم اندیمشکی گره گشای مشکلات نیازمندان/ از خرید تبلت تا تسویه اجاره خانه‌ها

او ادامه داد: امید است که شاهد روز‌هایی باشیم که نیکوکاران بیشتری در جهت تامین نیاز دانش اموزان بی بضاعت و نیازمندان واقعی گام بردارند تا اندکی از مشکلات این قشر کاهش یابد، البته در آینده‌ای نزدیک قصد احداث چند مدرسه برای دانش اموزان ساکن در روستا دارم که در زیر چادر‌ها مشغول به تحصیل هستند، همچنین امیدوارم بتوانم تعدادی از زندانیان مالی را از زندان آزاد کنم و با احداث دامداری بزرگ در اندیمشک و ایجاد ۵۰ شغل گامی در جهت اشتغال جوانان این شهرستان بردارم.

سهم ارث معلم اندیمشکی گره گشای مشکلات نیازمندان/ از خرید تبلت تا تسویه اجاره خانه‌هاسهم ارث معلم اندیمشکی گره گشای مشکلات نیازمندان/ از خرید تبلت تا تسویه اجاره خانه‌ها

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.